چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

بس که آن لبخند سحر دلفریبی ساخته است
آدمی مثل من از دنیا به سیبی ساخته است
.
خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند
عشق از آدم چه موجود غریبی ساخته است

"به یاد شهید محسن حاج رضایی"


در اینستاگرام همراه شما هستم:kaniz.madar

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

میــــسوزم ...

چهارشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۳۲ ب.ظ

 
من به تمام غروب هایی فکر می کنم که در شب شهادتت بر خاکت پا گذاشتم
بر خاکی که لحظه ای بوییدنش حسرت ثانیه هایم شده
من می سوزم...
و به قول خودت سوختن هم قشنگ است
من در تب تو می سوزم
در تب جاماندن می سوزم
من از غروب های این شهر خسته ام
از آدم های بی محبت و سرد این شهر خسته ام
از غبار این شهر نفسم می گیرد
من فقط ذره ای هوا می خواستم...
ذره ای هوا در خاک تو...
دراین شهر دیگر بوی شهدا نمیاید
غریبیم حاج محسن بدجور غریب ...
کاش توو رفقات یه فکری به حالمون میکردین
کــــــاش ...
پنجشنبه به پنجشنبه باکلی بغض میام پیشت
میگم به دادم برس ...
ولی باز شنبه میشه من میمونم مردم این شهر...گناهامون ...
میسوزم حاج محسن منا ببر
یه جایی که نبینم این دخترکان بی حیا چه برسر این شهر آوردن ...
نبینم که چگونه رو خون شما وایسادن ...
.
.
.
                         خون دل نوشت:                                   
 خیلی خوب شد ما معنای بزدل و شجاع رو توسط روحانی فهمیدیم!
الحمدلله فهمدیدیم شجاع کسی است که میگوید آمریکا با یک بمب سیستم دفاعی مارو ازبین میبره و باید برای این شجاع تور نظامی گذاشت.
فهمیدیم شجاع کسی است که از اون موقعی که اومده آمریکا و اوباما و ... مارو تهدید و تحقیر میکنن ولی صداش در نمیاد.
فهمیدیم شجاع کسی است که شرمن ایرانیارو فریبکار و... مینامه ولی صداش در نمیاد.
فهمیدیم شجاع کسی است که در یک مذاکره شجاعانه در ژنو، فردو و نطنز رو نیمه تعطیل بلکه تعطیل کرد و شجاعانه امتیاز های فراوان رو به طرف های غربی داد.
فهمیدیم شجاع کسی است که از روی شجاعتش در روز قدس نیامد سخنرانی کند تا مبادا مذاکراتش بهم بریزد...
  • کنیز حضرت مادر سلام الله

روحانی

غریب

سوختن

گناه

آمریکا

درد دل

حاج محسن

نظرات  (۹)

سلام.
میسوزم.......
من در تب تو می سوزم
در تب جاماندن می سوزم
خیلی قشنگ بود....
پاسخ:
سلام
ممنونم عزیزم .
دعام کن.
  • رزمنده سلام
  • سلام دلاور. جزاکم الله خیرا

    در جائی می خوندم حضرت زهرا سلام الله علیها و آلها، روز شنبه می رفت زیارت شهدا به این خاطر که هفته را با یاد اونها شروع کنه

    عاقبتتون به خیر
    یا علی
    پاسخ:
    سلام علیکم.
    ممنونم از حضورتون.
    انشالله رهرو مادر باشیم تا ابد.
    موفق باشید.التماس دعا
  • آرمان بدیعی
  • وقتی خدا از پشت دستهایش را روی چشم هایم گذاشتم از لای انگشتانش آنقدر محو تماشای دنیا شدم که فراموش کردم منتظر است نامش را صدا کنم...
    پاسخ:
    ممنونم از حضور شما ...
    سلام ؛ یک مردادی هستم از نوع بی سیاست!؟؟!

    * بهم گفت خصوصیت مردادیها همینه..خیلی حساسند و کسایی که باهاشون ارتباط دارند باید حواسشون به این روحیه حساس باشه..میگفت خیلی از حرفهایی که به نظر بقیه خیلی بی اهمیته برای یه مردادی میتونه خیلی مهم باشه..یه مردادی ساده از کنار هرچیزی نمیگذره و وقتی حرفی بهش گفته میشه سعی میکنه بفهمه پشت این حرف چی بوده..یه مردادی اگه بی سیاست هم باشه دیگه فاتحه اش خونده است..چون اونوقته که خیلی راحت این دغدغه ها و فکر مشغولیهاشو به زبون میاره و باعث میشه اطرافیانش ازش دور شند...

    و من همون مردادی بی سیاست هستم که خیلی راحت حرفهامو به زبون میارم...اگه توی دلم نقطه تاریکی نسبت به کسی داشته باشم نمیتونم براش لبخند بزنم و جونم عزیزم بگم ؛ خیلی زود بروز میدم و به جای اینکه با سیاست مسایل رو طوری کنار هم بچینم که همه چی به نفع م بشه ؛با حرف زدن بی موقع تمام تقصیرها رو متوجه خودم میکنم ...

    و من همون مردادی بی سیاست هستم که چندین سال برای دو عدد دوستی سرمایه گذاری کردم و از خودم و زندگیم و روزگارم مایه گذاشتم که شاید روزهای سخت کنارم باشند و الان توی سختیهام کسی یادش نیست که یه وقتایی براشون میمردم که حداقل الان یه کم تب کنند!!!

    و از همه مهممممتر...

    من همون مردادی هستم که توی این روزهایی که هر کس به فکر خودش هست و هرکسی هم فکر میکنه بهترین و بی عیب ترین و موفق ترین و ماه ترینه؛ شاید باید روزه سکوت بگیرم که یکهو از کوره در نرم و کاری به کار آدمهایی که براساس شرایط و نیازهاشون روز به روز رنگ عوض میکنند ؛ نداشته باشم...بگذریم که هرکسی بر اساس سطح دغدغه و نگرانیهاش دنبال همون کسی میره که به نظرش از تمام فرشته ها ؛ فرشته تره!
    پاسخ:
    علیک سلام
    جناب مردادی امرتون بفرمایید ؟؟
    مسائلی که گفته شد ربطی به بنده نداشت !!!
    موفق باشیدانشالله .
    سلام

    دید در معرض تهدید دل و دنیش را

    رفت با مرگ خود احیا کند آیینش را

    رفت و حتی کسی از جبهه نیاورد به شهر

    چفیه و قمقمه اش کوله و پوتینش را

    خوشا آنان که جانان می شناسند

    طریق عشق و ایمان می شناسند

    بسی گفتیم و گفتند از شهیدان

    شهیدان را شهیدان می شناسند

    خدا قوت!
    پاسخ:
    قدم رنجه کردی خواهرم ...
    التماس دعا
    خیلی جالب بود!
    اگه دوس داشتی میتونی به وب من سر بزنی
    matalab.blog.ir
    پاسخ:
    ممنونم
    سلام و رحمت
    می تونم بپرسم شما با این شهید بزرگوار چه نسبتی دارید ؟
    من هم میشناسم ایشون رو یجورایی ، می خوام بیشتر ازشون بدونم ...
    ممنونم
    منتظرتان هستم ...
    پاسخ:
    سلام
    رفیقمه فقط همین ...یه رفیق صمیمی ...یجورایی همه کسمه ...
  • بسیجی گمنام
  • احسنت...خیلی زیبا بود
    یاعلی♥
    پاسخ:
    متشکرم
    التماس دعا
  • هور (خاک پای صاحب الزمان)
  • قلم زیبایی داری عزیزم
    پاسخ:
    سلام
    خیــــلی ممنونم که به وبلاگم سر زدی نظر لطفته ...
    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی