چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

بس که آن لبخند سحر دلفریبی ساخته است
آدمی مثل من از دنیا به سیبی ساخته است
.
خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند
عشق از آدم چه موجود غریبی ساخته است

"به یاد شهید محسن حاج رضایی"


در اینستاگرام همراه شما هستم:kaniz.madar

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

امروز گلزار...

چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۴۸ ب.ظ

...من و حاج محسن...

***بیست  وهشتمین سالگرد بهترین دوست وهمراه زندگیم حاج محسن حاج رضایی***

 

دل نوشت:من به خـــط و خـــــبری از تـــــو قناعت کردم قاصـــدک ! کاش نگـــویی که خــــبر یادت نیست. . . .

  • کنیز حضرت مادر سلام الله

نظرات  (۱۲)

خیلی ها در این شهر از عشق اقا محسن دم میزنند
خیلی ها اقا محسن دوستشونه.....
ولی ای کاش این خیلی ها یه کمی از خصوصیات اخلاقی و ایمان اقا محسن رو تو زندیگیشون استفاده میکردن.....
ای کاش......
پاسخ:
ای کاش...
آقای ع.... این ای کاش را برای خودت هم بگو
پاسخ:
جناب نقطه چین...نظرات خوانندگان وبلاگ من به من مربوط میشه نه دیگران...!!!
که خداراشکر جواب همه ی خوانندگان وکسانی که نظر میزارن خودم میدم...شما خودتو نابه زحمت نندازین.
موفق باشید و التماس دعا.
  • خادم الحسین
  • سلام.

    با مطلبی به استقبال فاطمیه رفتیم.

    به روزیم.منتظر شما و نظر هاتون هستیم.

    یا علی مدد
    پاسخ:
    سلام
    چشم.
    التماس دعا.
  • مسافر کربلا
  • عجیب محتاجم اگر زمزمه یاری‌ام کند | مناجات با خدا | حاج منصور ارضی | به همراه متن شعر

    http://kheyme.blog.ir/
    پاسخ:
    ماهم محتاج دعاییم...
    جناب نقطه چین...شما از (ع.....)اسم مستعاراینترنتی من فهمیدی که من اقا هستم؟؟؟؟/
    چه قدر علم غیب ها قوی شده!!!!!
    دیگه فقط از عبارت(ع......)چه چیزهایی فهمیدی؟تعارف نکن بگو؟
    خدایییش دوره زمونه رو نگاه کن.همه کلانتر شدن یا تشخیص هویت!!!!!
    عجب.......
    راستی جناب نقطه چین شما اقایی یا خانوم؟؟؟شاید اصلا فقط نقطه چینی........
    پاسخ:
    شایــــــد....
  • علی اکبر مجنون الحسین جان
  • بسم رب الحسین ارواحناله لک الفدا

    سلام و ادب....
    به وبلاگ سربزنید و به عزیزان و همراهانتان
    نیز آدرس را ارائه نمائید....
    kheyme.blog.ir
    التماس دعای عهد و فرج مولایمان ان شاالله...
    باتشکر......
    پاسخ:
    سلام.
    چشم.
    فقط بگم خیلی ها دم از محسن و دوست داشتنش و رفاقت باهاش می زنند که فقط دو زدن هست و بازدمی هم ندارد.
    من هم هیچ اداعایی نسبت به مثل آقا محسن بودن ندارم و نداشتم؛ فقط دوستش دارم. سعی هم میکنم مثل اون باشم اما حتماً اشتباهاتی داشتم و دارم, که اگه نداشتم منم شهید میشدم. اما من کجا و شهادت کجا.
    پس چه بهتر که هیچ کس خودش را با آقا محسن مقایسه نکنه.
    بنده خدایی که با حرف ع... خودت را معرفی میکنی.به نظر من به علم غیب نیاز نیست برای شناخت افراد. راه های دیگری هم هست!!!
    اما چه بهتر که این ای کاش را قبل گفتن به دیگران یک بار هم به خودمان بگوییم.
    پاسخ:
    خدا همه را هدایت کنه ان شالله..
    بنده به خاطر اینکه فضای داخلی این وبلاگ دچار تشنج نشه دیگه جوابی نمیدهم
    ولی لازم به ذکر میدونم دو موضوع راگوشزد کنم:
    1-نظر اولیه ای که بنده گذاشتم حرف دل و اعتقاد شخصی اینجانب بوده و اسم هیچ کس یا هیچ وبلاگی هم در نوشته نیومده.همچنین بنده در وبلاگ چادر خاکی نظر گذاشتم نه در وبلاگ پسرک یا هر وبلاگ دیگه ای.که اگر نظری راجع به هر کس و هر عملکردی و هر وبلاگی داشته باشم به اون ها مراجعه میکنم.پس خواهشا کسی خودشو قاطی نکنه.من یه نظر گذاشتم و صاحب وبلاگ هم جواب داده پس بقیش دیگه چیه؟(البته صاحب وبلاگ هم یکبار این جواب رو داده ولی نمیدونم دلیل این کار ها چیه؟خدای ناکرده قصد و غرضی وجود داره؟) مگه کسی با شما بوده که از وبلاگت اومدی اینجا و از عملکردت دفاع میکنی؟من نمیفهمم موضوع چیه؟اینو که یه بچه دو ساله هم میفهمه!!!!
    2-اما اگر کسی قصد بازی داره من اینجا اعلام میکنم که دنبال این بچه بازی ها نیستم.همچنین اگر کسی هم راجع به بنده حرفی داره اگه میتونه از ((((راه های دیگه!!!)بفهمه بنده چه شخصی هستم پس بیاد بگه .بنده منتطرم.دیگه اخه خوب نیست فضای سایبری الوده بشه به این چیز ها!!!!
    ((((((((بنده به دلیلی که در نوشته های فوق عرض کردم پس از این نطر دیگر هیپچ جوابی نخواهم داد)))))
    التماس دعا
    پاسخ:
    تشنجی در کار نیست... بلاخره باید آدمارا شناخت....شما راحت باشید.
    اومدیم اینجا تا جواب منتقدین را بدیم...!!!
    محتاج دعاییم.
    لطفاً این نظر را هم تایید کنید.
    فضای مجازی و وبلاگ ها و سایت ها برای تبادل اطلاعات و نظرات می باشد و یک فضای باز برای همه می باشد که نظرات خود را قرار دهند.
    بنده هم با اسم وبلاگ خودم که همه می شناسند برای این صفحه و این مطالب نظر میگذارم.
    همانطور که شما نظر و اعتقاد خود را گذاشتید من هم با اسم خودم و( نه با حرف مخفف!!! ) نظر خود را در جواب نظر شما بیان کردم.
    کسی دنبال بازی با بچه ها هم نیست!!!
    *** این را هم همه بدانند که فضای مجازی یک فضای باز برای تبادل اطلاعات و نظرات و دیدگاه ها محسوب می شود. پس ربطی به این نداره که کسی خودشو قاطی نکنه.
    هر کس مختاره نظر خودش را در مورد مطالب بیان کنه.
    پاسخ:
    بله بنده هم گفتم اومدیم اینجا که جواب منتقدین رابدیم!!
    پشت سرم حرف بود.حدیث شد..میترسم آیه شود.... سوره اش کنند به جهل....بعد تفسیرش کنند این جماعت نا اهل
    پاسخ:
    مواظب خودتون باشید جناب نقطه چین...آی پی ها با همه شگرف شون امکان داره آبرو ببرن....!!!خوددانی!!!
    درست میگن خانم چادر خاکی . یه تذکر میدم به همه دوستانی که از این سرویس اطلاعی ندارن :
    دوستان خوبی این سرویس بیان این هست که آی پی افراد نظر دهنده رو میزاره ، پس سعی کنین عوام فریبی نفرمایید !! یا حق .
    پاسخ:
    متشکرم به خاطر توضیحتون.
    وااااااااااااااای یادش بخیر ... :(
    خوش به حالتون
    التماس دعا
    پاسخ:
    محتاج دعاییم ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی