چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

بس که آن لبخند سحر دلفریبی ساخته است
آدمی مثل من از دنیا به سیبی ساخته است
.
خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند
عشق از آدم چه موجود غریبی ساخته است

"به یاد شهید محسن حاج رضایی"


در اینستاگرام همراه شما هستم:kaniz.madar

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

و...

يكشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۴۰ ب.ظ
دارد دل و دین می برد از شهر شمیمی /افتاده نخ چادر او دست نسیمی
               
در خانه ی زهرا همه معراج نشینند/آن جا که به جز چادر او نیست گلیمی

و ...

دل بی تاب فاطمیه هست ...

چیزی دیگه نمونده ...تا رفتن مادرمون ...

امشب دلم میخواد فـــقـــط گریه کنم ...

گریه کنم به حال خودم ...جامونده کربلای ایرانم ...خیلی سخته ...هرکی رو میبنم داره خداحافظی میگیره بره جنوب...

گریه کنم به حال مادری که این روزا تو بستر خوابیده ...

گریه کنم به حال همسری که این روزا فاطمه اش هم ازش رو میگیره ...

گریه کنم به حال پسری که این روزا مدام ماجرای کوچه جلو چشماشه ...

گریه کنم به حال دختری که مادر این روزا به سختی موهاشو شونه میکنه ...

گریه کنم به حال پسری که این روزا مادر مرتب زیر گلوش بوسه میزنه ...

مادر جان!! به خدا زود برا رفتن غریبی مولا را نگاه کن...نگاه کن اشکای حسین رو ...

مادر میدونم دلت گرفته از مردم مدینه ...از  همانهایی که یه عمر سر سجاده ات نشستی دعاشون کردی...

دیدی چطور جواب محبتت را دادن ...

مادر کم کم باید بهم اذن بدی لباس مشکی بپوشم ...شال عزا بندازم ...

مــــادر این روزهـــا دلم مثل پهلویتان شده!!میخواهم دست دلم را بگیری دعایش کنی ...آخر میگوند دعای مادر معجزه هست ...

 

دل نوشت :

زیاد بگو سلام بر "عــلــی" آخر این روزها در مدینه کسی سلامش نمیکند! غم کدام را بخورم ؟سلام ندادن مردم به علــی (ع) را یا سلام های بی جواب علــی(ع) را یا غم بی جواب ماندن سلام های اباصالح المهدی را... 

  • کنیز حضرت مادر سلام الله

جنوب

مادر

دعا

گریه

نظرات  (۱۳)

سلام.
خیلی زیبا بود....
ما هم از کربلای ایران جا موندیم.....
فکه یعنی غربت بی همدلی.... مثل قبر همسر مولا علی....
التماس دعا....
پاسخ:
سلام آبجی جونم ...
خیــــــــــــــلی سخته ...
محتاج دعاهستم.
سلام
خسته نباشید
با "فایل صوتی قرائت دلنشین قرآن توسط علامه طباطبایی" بروزم.
تشریف بیارید

پاسخ:
سلام.
سلامت باشید.
چشم سر میزنم.
  • هیئت یاد یاران
  • سلام علیکم
    موفق باشید انشاالله
    پاسخ:
    سلام.
    ممنونم.
    خیلی التماس دعا

    یا فاطمه
    ادرکنی
    پاسخ:
    یاحضرت زهرا سلام الله
  • خادم الحسین
  • سلام.
    این روزها چقدر غمگینه...
    خدا به داد دل امام زمان برسه...
    آجرک الله یا بقیه الله
    پاسخ:
    سلام
    آجرک الله  بقیه الله...
  • خادم الشهدا(میشداغ)
  • سلام همسنگری
    خدا قوت....

    دیگه بهم سر نمیزنی....
    منتظرتم
    یا علـــــــــــی
    پاسخ:
    سلام بر خواهر عزیزم.
    کم سعادتی  منه ...شما عزیز مایید..
    خیلی التماس دعا
  • خادم الحسین
  • سلام.
    با مطلب تبریک یا تسلیت به روزیم.
    منتظر نظرات وحرف دل شما
    سوالی طرح شده که انتظار می رود با دل جواب دهید...
    منتظریم...
    التماس دعا
    یا علی مدد
    پاسخ:
    سلام.
    چشم سر میزنم.
    محتاج دعاییم.
    سلام علیکم
    کلیپ های هیئت بارگزاری شد
    پاسخ:
    سلام.
    خیلی عالی . خدا اجر بده به نوکران هئیت.
    التماس دعا
  • گمنام فدایی حضرت زهرا (س)
  • راز فاطمـــی شدن را باید از
    شهدای گمنـــام پرسیـــد ...

    ********************

    سلام آجی جون
    با افتخار در جمع دوستانم قرار گرفتی
  • فانوس جزیره ...
  • آه مادرم ...


    سلام علیکم
    عاقبتتون بخیر ..
    پاسخ:
    سلام.
    عاقبت همه ی ما بخیر ان شالله...
  • خادم الحسین
  • تمام هستیمان امسال یا زهراست
    رمز و راز و مستیمان امسال یا زهراست
    عید امسال با فاطمیه شروع می شود پس
    ذکر تحویل سالمان امسال یا زهراست...
    ........................................................
    خادم الحسین
    پاسخ:
    السلام علیک یا فاطمه الزهرا سلام الله...
    سلام
    با طرح زیبایی درباره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بروزم. تشریف بیارید.
    یا علی
    پاسخ:
    سلام علیکم. 
    چشم سر میزنم
    موفق باشید.
    سلام
    خواهر
    عالی بود
    پاسخ:
    سلام.
    ممنونم داداش گلم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی