چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

بس که آن لبخند سحر دلفریبی ساخته است
آدمی مثل من از دنیا به سیبی ساخته است
.
خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند
عشق از آدم چه موجود غریبی ساخته است

"به یاد شهید محسن حاج رضایی"


در اینستاگرام همراه شما هستم:kaniz.madar

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

مــــــــــادر

يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۴۰ ب.ظ

چشم من را کرده ای تر فاطمه
میزنی بر قلبم آذر فاطمه
 
کمتر این روزها پیش چشم من
چادرت را میکنی سر فاطمه
 
رو سفید آمده بیرون موی تو
در مصاف سخت با در فاطمه
ظرف چندین ماه ای آیینه ام
میشود جسمت مقعر فاطمه
 
ساقه ی بشکسته ات کرده تورا
بیشتر چون یاس پرپر فاطمه
دارم از زیر زبان مجتبی
میکشم حرفی ز معجر فاطمه
تا شفا پیدا کنی ای همسرم
نذر کردم ختم کوثر فاطمه
.
.
.
.
ای خدا خیلی خدایی کردی در حق من ...خداجون کرمت شکر فاطمیه دوم هم اومد من زنده بودم ...
ان شالله تو روضه هاراهم میدی ... رو سیاهم ولی جایی ندارم غیر در خونه مادر...
هرکسی را بهش بدی کنی دیگه نگاهت نمیکنه ولی مادر که اینجوری نیست ..
مادر بچه اش با همه ی بدی هاش دوست داره..گاهی وقتا تنبیه اش میکنه... ولی دستشو ول نمیکنه ...
 
مــــــــادر من اون بچه بد اونکه بیشتر از همه اذیتت میکنه ...
ولی تورا به حق شهدا به حق اون بچه های سر به راهت اونایی که دم آخر اسم شما سر زبونشون بود ..
به حق حاج محسن ... یه دستی هم به سر این بچه ناخلفت بکش ...سربه راهش کن...
دلم تنگه الهی العفو گفتن زیر آسمان چوبی مسجد آقا میرزا حسین(ره) بنویس برام ...
 
مـــــــــــادردل خوشیم همین روضه هاست ...بشینم تو روضه برات گریه کنم...
دل خوشیم شده همین لباس مشکی هام که شب عیدی جدام کرده ازبین همه ...
عزادارتم مادر...نگاهم کن ...
 
مـــــــادر از دلم خبر داری ...دیدی گریه هام ...دیدی بی قرارهام ...
به غیر دعای خودت ...هیچی این گره را باز نمیکنه ...دعا کن...
 
حاج محسن امشب مادرم برات آوردم ... کمک کن ...روی مادر زمین نزن ...
مــــــــادر میمیرم اگه یه روز دستم ول کنی اگه بگی برو از در خونه ام ...
 
دلم میسوزد این روزها برای کودکی که صدایت زد 
کَلِّمینی یا أمّا ... أنا إِبنُکَ اِلحُسِین  ولی جوابی نمیشنود ...
 
مــــــــادر به حق بچه هات دعامون کن.
دل نوشت:
مـا , در کــوچــه هـای تنــــگ زمـانـــه مــان بـرای یـاری امــام غـائـبمــان سـیــلی که هــیچ... غــصه هـم نخـوردیــم...
 
 
 
  • کنیز حضرت مادر سلام الله

مادر

فاطمیه

آقا میرزاحسین

حاج محسن

دعا

نظرات  (۱۳)

امام خامنه ای (مدظله العالی) می فرمایند:
فاطمیه را باید عاشورایی برگزار نماییم.
...
خواستم بگویم، فاطمه دختر خدیجهٔ بزرگ است، دیدم فاطمه نیست.
خواستم بگویم، که فاطمه دختر محمد است. دیدم که فاطمه نیست.
خواستم بگویم، که فاطمه همسر علی است. دیدم که فاطمه نیست.
خواستم بگویم، که فاطمه مادر حسنین است. دیدم که فاطمه نیست.
خواستم بگویم، که فاطمه مادر زینب است. باز دیدم که فاطمه نیست.
نه، این‌ها همه هست و این همه فاطمه نیست.
فاطمه، فاطمه است.
...
هر دم به ضریح بی نشانت ای ماه
بسته ست دخیل، قلب من با هر آه
عمریست تپش های دلم می گوید
یا فاطمه اشفعی لنا عندالله
...
ادیب یزدی، از واعظان مشهور تهران، در خاطره ای گفت:
"یادم می آید یک روز در محضر رهبر انقلاب بودم یکی از آقایان سوال کرد درباره شهادت حضرت فاطمه(س) بالاخره 75 روز بعد از رحلت صحیح است یا 95؟
رهبر فرمودند:
«برای شما چه فرقی می کند کدامیک صحیح باشد خداوند خواست که مردم بیشتر به یاد مادر ما باشند و بیشتر برای مادر ما عزاداری و بیان فضائل ایشان را بکنند»".
پاسخ:
انشالله بتونیم دستور فرمانده را اجرا کنیم ...ولی خیلی دلمون شکسته هست از این مردم زمانه ...
التماس دعا
  • سیدمهدی نقیبی راد
  • مادر به دادمون برس تو راهیهای زندگی
    پاسخ:
    مادر کمکمون کن ...
    سلام.دلم تنگه الهی العفو گفتن زیر آسمان چوبی مسجد آقا میرزا حسین(ره)
    وسط کوچه راهتان را بست

    از خدا هم حیا نکرد اصلاً

    پاره کرد آن قَباله را ملعون

    به همین اکتفا نکرد اصلاً



    سرتان داد میزد و میگفت:

    خون به چشم ِ ابوتراب کنم

    هرچقَدر کینه از علی دارم

    همه را با زنش حساب کنم



    یکنفر لات هم نبود آنجا؟!

    که بگوید به زن نزن سیلی

    با کفِ دست و پشتِ دستِ چپش

    دو کشیده زد و شدی نیلی



    ضربِ دستش چقَدر سنگین بود!

    بر زمین گوشواره ات افتاد

    صورتَت زیر ِ هاله ای رفت و

    ماهِ حیدر ستاره ات افتاد



    پیش چشم حسن چرا زدنت؟!

    مجتبایت مگر غرور نداشت

    غم ناموس را چکار کند؟!

    کاش در کوچه او حضور نداشت



    چادرت را تکاند و با گریه

    زود از رویِ خاک جمعت کرد

    تا به خانه عصای دستت شد

    مثل پروانه گشت و شمعت کرد...

    شاعر: رضا قربانی
    التماس دعا....
    پاسخ:
    سلام .
    ان شالله رفتن به روضه ها امضا شده برامون ...
    ممنونم به خاطر شعرقشنگت...
    خیلی دعام کن
    ان شاالله که روضه ها نصیبمون بشه امسال که همه درگیر عید شدیم و خیلیی چیزارو فراموش کردیم....
    رفتی مراسم خییییییییییاییییییییی التماس دعا آجی
    پاسخ:
    سلام خواهرخوبم.
    دعاکن برام...اگه برم که حتما دعات میکنم...
    سلام.
    بسیار غمگین بود.

    وای مادرم

    السلام علیک یا فاطمة الزهرل(سلام الله علیها)
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    السلام علیک یا فاطمه الزهرا سلام الله ...
    محتاج دعاییم.
    یاس
    باد هم پرپرش می کند...
    چه حاجت به سیلی و غلاف شمشیر؟!
    پاسخ:
    وای مادرم ...
    اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد...
    پاسخ:
    اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد ...
    سلام کنیز حضرت زهرا(س)
    با این پست دل مارو هوایی کردی
    خداخیرت بده
    التماس دعا در این شب ها
    پاسخ:
    سلام.
    ان شالله ماهم دعا کرده باشید.
    محتاج دعاییم .
    سلام.
    با کلیپ صوتی مراسم فاطمیه گروه سیره شهدای شهرستان محلات به روزیم.
    جلسه عزاداری(1393/01/12)
    منتظر شما و نظرات شما هستیم...
    یا زهرا
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام.
    موفق باشید.
    محتاج دعاییم.
    زیبا و جانسوز...
    ****
    السلام علیکِ یا فاطمه الزهراء ...
    سلام به روزم
    و منتظر نگاه زیبا بین شما...
    پاسخ:
    متشکرم.
    السلام علیک یا حضرت مادر ..
    حتما سر میزنم.
    اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد
    سلام
    ایام تسلیت ...
    پاسخ:
    سلام.
    شهادت مادر بر شما هم تسلیت باد
  • سرباز سایبری
  • السلام علیک یا فاطمه الزهرا (س)
    ایام شهادت حضرت زهرا(س) را تسلیت عرض می کنم.
    اگر قابل دونستید به وبلاگ ما سری بزنید و من رو لینک کنید .
    التماس دعا.یازهرا
    پاسخ:
    شهادت مادر بر شماهم تسلیت باد.
    حتما به وبلاگ شما سرمیزنم.ولینک هم خواهید شد.
    خیلی محتاج دعاییم
    هزاران بهار فدای هجده بهار تو؛ یا زهرا
    پاسخ:
    السلام علیک یا فاطمه الزهرا سلام الله ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی