چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

بس که آن لبخند سحر دلفریبی ساخته است
آدمی مثل من از دنیا به سیبی ساخته است
.
خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند
عشق از آدم چه موجود غریبی ساخته است

"به یاد شهید محسن حاج رضایی"


در اینستاگرام همراه شما هستم:kaniz.madar

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

برای شهیــــــدم ...

يكشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۲۷ ب.ظ
برای کسی مینویسم...
که عزیز منه ...
من هرروز با او صحبت میکنم
باهمان عکسی که لبخندی مهربان دارد ....
همان که وقت و بی وقت نگاهش میکنم...همان که جزئی از زندگی ام است...
هر روز و هرشبم با لبخندش شروع وتمام میشود...
همان که هر صبح یادش میکنم..وسلامش میکنم
اگر از حال من جویا شوی... حالم خوب است...
اصلا مگر میشود بد بود با داشتن تو ...
مگر میشود نگاهت کرد وآرامش نداشت ...
خوشبختی از این بالاتر که شهیدم تو هستی آرامشم خود خودتی...
زندگی میکنم با عنایتت با نگاهت با این دستی که همیشه تو دست تو
وهمین باعث میشه چادرم محکم تر بگیرم ..
دنیای بی معرفتی حاج محسن دستم ول نکن ...
ولم کنی رفتم ...غرق شدم ...
دعام کن که سخت محتاج دلم به دعاهات...
دعام کن اگه دعات نباشه نمیتونم زندگی کنم ...
عاشقان کم کم به شور و التهاب افتاده اند، فکر عود و چای و اسپند و گلاب افتاده اند، این فراخوان محرم مرزها را هم شکست، ارمنی ها هم به فکر مشک و آب افتاده اند. فردا چله شروع میشه...چهل شب زیارتـــــ عاشورا میخوانیــــم...
  • کنیز حضرت مادر سلام الله

نظرات  (۱۵)

  • علی اکبر مجنون الحسین جان
  • بسم رب الشهدا و الصدیقین
    سلام و رحمت خدا بر شما خواهر خوبم
    همیشه بهترین آرزوها نشانه ی سللامت دل و باطن است
    امیداست دستتان در دست مادر سادات و سرتان به خاک پای ارباب حسین جان
    تا صبح روز خروج لشگر عشق حضرت غریب الغربا؛اباصالح المهدی جان
    مستدام باشد....
    احسنت به شما ....
    اجرکم عندالله
    التماس دعای عهد و فرج مولایمان
    ان شاالله
    پاسخ:
    سلام
    ممنوم از حضورتون .
    متشکرم انشالله به حق دعای مادر سلام الله.
    محتاج دعاییم
  • امیدفاطمی نسب
  • سلام
    ممنون از یادآوریتون.انشاء الله این چله نشینی ها ما را توی فضای محرم نگه داره.
    اما من هر روز زیارت عاشورا -بدون صد لعن وصدسلام-می خونم.اعتقادم اینه:
    یاحسین!هر ماه من ز داغ تو ماه محرم است!!

    هر جا که میروم ز غمت دیده پر نم است

    هر ماه من ز داغ تو ماه محرم است

    یک لحظه بی محبت تو کی کشم نفس

    دنیای بی حسین، برایم جهنم است

    عمری گریستم ،که موظف، به گریه ام

    گر، نه فلک، به گریه شود، باز هم کم است

    در مکتب تو، بحث سفید و سیاه نیست

    نام تو افتخار خداوند عالم است

    شرح غلام ترک تو ، متن کتابهاست

    یک موی او به قیمت صد جام و صد جم است

    مریم که در کتاب خدا ذکر نام اوست

    یک زینب تو اسوه و استاد مریم است

    انگشتری که هست در انگشت مصطفی

    بی شبهه نام نامی تو نقش خاتم است

    یک کشتی نجات به امت دهد نجات

    فرمایش نبی است حدیث مسلّم است

    نی هم، اعتراف نموده به آن حدیث

    حکم تو یا حسین ز هر حکم محکم است

    در یوم حشر عفو تو، عفو عمومی است

    از یک کنار حکم نمایی که در هم است

    گفتم به دل، که این همه دلواپسی چرا؟

    عشق حسین، برای شفاعت فراهم است

    اوضاع روزگار اگر نامنظم است

    ای ناظم الامور تو کارت منظم است

    اشکی که در عزای تو جاری شود ز چشم

    سوگند می خورم که ز مجرای زمزم است

    یک یا حسین گفتن من رمز آبروست

    نام حسین ترجمه اسم اعظم است

    زخمی است زخم عشق که گویند بی دواست

    اما نگاه مرحمت دوست مرهم است
    پاسخ:
    سلام
    خوهاش میکنم .
    اعتقاد همه ی ما همینه ...
    موفق باشید
    سلام
    ممنون آبجی چله زیارت عاشورا رو گفتی......
    شرمندتونیم شهدا که ازشما جامانده ایم

    شرمندتونیم شهدا که بی شما درمانده ایم

    شرمندتونیم شهدا دنیا شده زندون ما

    سرها تولاکه غفلته گناه شده زیبایی ها

    شرمندتونیم شهدا شیطان شده راهبرمون

    اسیردام اوشدیم شیطان شده سرورمون

    شرمندتونیم شهدا دلای ماصدرنگ شده

    صفحه ی زیبای دلا سیاه وپُراززنگ شده
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم ..انشالله ماهم دعا کنی.
  • رزمنده سایبری
  • سلام
    خدا قوت
    ان شاء الله عاقبت بخیر باشید
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنونم همچنین.
    التماس دعا
  • امیدفاطمی نسب
  • سلام
    از محضرشما یک سوال داشتم :
    من درمورد طلبه شهید محسن حاج رضایی به قلم شما 17دلنوشته دیدم وهمه را مرور کردم.اما درهیچ کدام خاطره یا نکته ای که نشان از ویژه بودن این شهید بزرگوار درنگاه مخاطب عامی مانند من باشد مشاهده نکردم.ازآنجا که بنده توفیق چهار سال سابقه ی راوی بودن در موسسه روایت سیره شهدا قم را داشته و در طول سالهای روایتگری در مناطق عملیاتی جنوب از خاطرات شهدا و...برای اهل کاروان ها مطالبی را بیان می نمودم؛بسیار مشتاقم که اگر دراین زمینه ازاین شهید عزیز ناگفته ای دراختیار دارید آنرا برای استفاده ی حقیر وسایر مخاطبینتان روی وبلاگ بگذارید.
    انشاءالله خداوند توفیق خدمت به شهدا وترویج سیره ی ایشان را به همه ی ما عنایت فرماید.
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم از توجهتون.
    ویژگی های خاص محسن حاج رضایی را باید از رفقای هم دوره ی محسن پرسید نه همچون منی که حداقل هفت هشت سال بعد از شهادت محسن به دنیا اومدم.
    محسن حاج رضایی برای من یه شهید خاص وهزارن ویژگی خاص تو دل من و برای خودم داره که خیلی ها شو نمیتونم توصیف کنم.تو گلزار شهدا با خیلی از شهدای عزیز شهر صمیمی هستم دردل میکنم ولی محسن حاج رضایی فراتر یه رفیق صمیمی برای من !!
    خاص بودنش و ویژگی بارزی که داشته وداره اخلاصش !!شاید همین اخلاص جداش کرده از بقیه شهدا....
    شرمنده اگه نتوستم کمکتون کنم.
    سلام و خسته نباشید
    بابت مطالب قشنگ و دلنشینتون ممنون.
    و ممنون که کمک کردید با یک برادر شهید دیگه اشنا بشم.
    خوشحال میشم خاطرات دیگه ای ازاین شهید بخونم.کتاب خاصی دارند
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم از شما .
    کتاب خاص نه . همون وصیت نامه شون و شعرهایی که خودشون میگفتن هست.
    التماس دعا
    حضرت روح الله :
    "ما وارث 14 قرن شهادتیم."

    سلام
    خداقوت
    سالم باشید و حاجت روا
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم از شما .
    التماس دعا
    سلام
    با قسمت بیستم از مجموعه طنز های انتقادی با عنوان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به روزیم
    منتظر کامنت های پر شورتان هستیم
    یاعلی
    http://bloggers.blog.ir
    پاسخ:
    سلام
    چشم سر میزنم.
    التماس دعا
    با عرض سلام و ادب و احترام
    قبل از هر چیز باید بگم که وبلاگ خوب و جالبی دارد. و از مطالب جذابتون استفاده کردم. اگه تونستم بازهم سری میزنم.
    خوشحال میشم اگه فرصت داشتید یه سری هم به سایت بنده بزنید.
    نظرتون برام ارزشمند و قابل احترامه
    ممنون و سپاسگذار
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم از شما. انشالله سر میزنم
    سلام...
    واقعا یاد شهداء همیشه در یادها زنده اند و برای تشکر از ایثار ان ها می توانیم راهشان را ادامه داده و خاطراتشان را به نسل های بعدی انتقال دهیم...
    در روز قیامت شهداءشفیعتان...
    پاسخ:
    سلام
    انشالله دست همه مون بگیرن شهدا ...
    التماس دعا
    سلام گلم .خیلی صمیمانه مینویسی .التماس دعا ...
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم نظر لطف شماست ...
    التماس دعا
    ان شاء الله با کسایی که دوسشون دارید محشور بشید
    پاسخ:
    انشالله اون دنیا فقط یه نگاهی بکنه بهم ...
  • جامانده از پرواز
  • گفتی که دل شکسته ای باید داشت

    ما نیز دل شکسته ای اوردیم ..
    برایم دعا کنید
    پاسخ:
    چشــــم ...
  • جامانده از پرواز
  • خیلی از این شهیدان رو از نزدیک دیدم و با تمام وجودم عشقشون بخدا رو لمس کردم
    باهاشون نشستم و بلند شدم ،گریه کردم و خندیدم، شوریدم و ارام گرفتم ...ارزو کردم و تمنا نمودم ...چیزیکه برایم جالبه اینه که همون سوز و همون عشق و همون نام و همون رازها رو ..بعد از 30 سال از دهان نسلهای بعد می شنوم ..واین منو یاد حدیثی میندازه که فرمود همانا برای حسین حرارتی است در دلها که هرگز خاموش نمی شود ...
    همنشین شهیدان باشیم انشاالله ....
    انهم یرونه بعیدا و نریه قریبا
    پاسخ:
    لطف شهداست وگرنه من غرق گناهم ...
  • جامانده از پرواز
  • سلام
    همون روزپنجشنبه که سر مزار شهدا بودید در منزلم جلسه حدیث کساء بود ممنون که بیادم هستین ...منم دعاگوی شما عزیز دل هستم ...شاید انشاالله اخر هفته بیام محلات ....
    پاسخ:
    سلام
    انشالله ببینم تون که شدیدا مشتاقم ....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی