چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

بس که آن لبخند سحر دلفریبی ساخته است
آدمی مثل من از دنیا به سیبی ساخته است
.
خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند
عشق از آدم چه موجود غریبی ساخته است

"به یاد شهید محسن حاج رضایی"


در اینستاگرام همراه شما هستم:kaniz.madar

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

زمزمه مجیـــــر ...

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۳ ق.ظ

دلم از همه که میگیرد

"مُجیر" را باز می کنم

"سُبحانَکَ یا اللهُ،تَعالَیتَ یا رَحمنُ، اَجِرنا مِنَ النارِ یا مُجیر"

کم کم،

 معصیت هایم از ذهنم عبور می کند

اشک،اشک... دانه های مروارید اشک هایم را به نخ می کشم، 

وقتی به صد و یکی رسید نخ را گره میزنم، 

شروع می کنم:

استغفرالله ربی و اتوب علیه... اما مگر معصیت های من با یک دور تسبیح پاک می شود؟ 

تو نگاهم کردی،

 گناه کردم 

گفتی توبه کن، 

نکردم

گفته بودی

"شما را نیافریدم مگر برای عبادت"، اما من........

اما تو باز هم روزی ام را نبریدی 

خندیدم و شکر نگفتم 

سالم بودم و سجده نکردم 

اما بعد از هر قطره اشک شکایت کردم

باز نگاهم کردی و خندیدی

ناشکرتر از من نیافریدی، نه؟ "سُبحانَکَ یا سَیِّدی، یا مَولی، اَجِرنا مِنَ النارِ یا مُجیر"

ای مولای من

معصیت هایم بسیار است. 

اما تو آن بخشنده ی مهربانی! 

یا رَفیقَ مَن لا رَفیقَ لهُ

 یا حَبیبَ مَن لا حبیبَ لَهُ

جز خودت چه کسی رفیقم خواهد شد؟

 من که جز تو کسی را ندارم! 

اگر تو هم نبخشی به چه کسی پناه ببرم؟

کوله بار گناهانم بر دوشم سنگینی میکرد...

ندا آمد بر در خانه ام بیا؛

آنقدر بر در بکوب تا در به رویت وا کنم...

وقتی بر در خانه اش رسیدم...

هر چه گشتم در بسته ای ندیدم !!

هر چه بود باز بود...

گفتم :

خدایا بر کدامین در بکوبم؟؟؟؟

ندا آمد : این را گفتم که بیایی..

وگرنه من هیچوقت درهای رحمتم را؛

به روی تو نبسته بودم ... !

کوله بارم بر زمین افتاد و؛

پیشانیم بر خاک ...

"مهربان خدایم دوستت دارم"

دل نوشت :

 خــــــــــــــــــدا

ممنونتم عجب رمضان شیرینی بهم هدیه کردی

  • کنیز حضرت مادر سلام الله

نظرات  (۷)

کاری نیست که نتوان با اراده از پیش برد. همه ی دشواریهایی که برای من پیدا شده به یاری اراده و اقدام، از بین برده ام.((گوته))
پاسخ:
تشکر از حضورتون
  • عباس زاده
  • میهمانی هایش هم با همه میهمانی ها فرق می کند ...
    میهمانی ها رسم است که همه نوع خوردنی را ردیف می کنند
    اما
    این میهمانی
    همه گشنگی را تجربه می کنند
    گشنگی جسمی
    ولی
    سفره ای به پاست برای ارواح افراد



    سلام علیکم مومن
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام
    سپاس ازحضورتون.
    التماس دعا 

    سلام
    بسیارزیبا مثل همیشه....
    پاسخ:
    سلام عزیزم
     ممنون .
    یاالله
    پاسخ:
    التماس دعا
    شعری بی نظیر از استاد سیّد محمدحسین بهجت تبریزی ((شهریار)) در مورد کلام الله قرآن مجید

    گویای بی زبان که گلویت پر از صداست
    معنای حرفهای تو در سینه ی که هاست؟
    آرامشی که میدهی ام وقت خواندنت
    مانند حالِ یافته ی چشمه ی بقاست
    راز مگو به سینه ی تو موج میزند
    جز چارده حکیم امین محرمت کجاست؟
    باچه بسنجمت؟ به چه چیزت مثل زنم؟
    وقتی به بی مثالی تو صاحبت گواست
    مثل انارِ تازه و شاداب و آبدار
    همچون رطب کلام تو شیرین و جانفزاست
    گاهی مثَل ز پشّه زنی گاهی ام ز فیل
    گاهی چو رعد و برق هراس تو با رجاست
    تکرار صحنه های تو جذّاب و دیدنی ست
    نه سینما،که هر ورقت عین صدنماست
    نقل دهانمان قصص الانبیای تو
    افسانه نیستی که سراینده ات خداست
    روزی که پا به عرصه ی محشر گذاری آه
    دستت درون دست عزیزان مصطفاست
    پاسخ:
    خیلی زیباست ...
     تشکر والتماس دعا
  • محمدرضا عرفانی
  • یا کریم العفو:
    پهن شد سفره احسان همه را بخشیدی
    باز با لطف فراوان همه را بخشیدی
    ابر وقتی که ببارد همه جا می بارد
    رحمتت ریخت و یکسان همه جا را بخشیدی
    گفته بودند به ما سخت نمی گیری تو
    همه دیدن چه آسان همه را بخشیدی
    داشت کارک گره می خورد ولی تا گفتم
    "جان آقای خراسان" همه را بخشیدی
    الهی بحق الحسین(ع) اغفرلی ورحمنی

    پاسخ:
     الهی آمین...
    التماس دعا
  • نوریه محمدی
  • سلام علیکم !
    خوبی خواهر عزیزم ؟
    طاعات قبول إن شاءالله .
    برام دعا کن که منم بتونم طعم رمضانی شیرینو بچشم . . .
    یاحق !
    پاسخ:
    سلام
     تشکر خانم.
    طاعات توهم قبول.
     چشـــم دعا میکنم اگر لایق باشم
     شماهم دعام کن.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی