چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

بس که آن لبخند سحر دلفریبی ساخته است
آدمی مثل من از دنیا به سیبی ساخته است
.
خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند
عشق از آدم چه موجود غریبی ساخته است

"به یاد شهید محسن حاج رضایی"


در اینستاگرام همراه شما هستم:kaniz.madar

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

درد و دل با حاج محسن...

شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۴۵ ب.ظ

حـــــــــــــــــــاج محـــــــــســـــــن

دست دلـــ♥ـــ گرفتــه ام را بگیــــر و با خودت ببــــر...

ببــــر بـــه آسمـــان هوایــــی که هرگــــز نگیرد...

ببـــــــر بــه اجابت انبــــــــوه دعــــــا...

گــــله دارم ازت...

اما چی بگم که مردم بر من خورده نگیرن...

یک شهر در تب تاب مراسم سالگردت هستن..اما

من نشستم کنج اتاقم با این صفحه کیبرد هی مینویسم پاک میکنم حرف دل را...

چی بگم آخه...جوابم این نبود...!!

چقدر امتحان بشم...بزار یواش بگم خسته شدم دیگه...

دلم تنگه ...

تنگه روزایی شادی که فقط من بودم تو...

تنگه دوتایی زیارت مادر خوندنمون...

تنگه برا شمع روشن کردن...

برا نشستن کنار مزارت..

برا خاکی شدن چادرم از خاک گلزار...از خاک مزارت..

تنگه برای حرف یواشکی هامون...

تنگه برا...

میبنی چقدر دلتنگی...!!!

بعد این هم سال عاشقی...اولین بار که تنهام میزاری...

خودت اگه نمیخواستی من غلط میکردم هم چین کاری کنم؟؟!!

خودت منا آوردی تو این راه...کجایی پس؟؟!!

کجایی رفیق با معرفت من؟؟!!

بحث رفاقت مونم که مال امروز دیروز نیست مال خیلی ساله...

از همون موقع که مامانم دستمو میگرفت گم نشم تو گلزار...

اصلا اگه یذره هم آبرو دارم بخاطر خود خودته...

حالا میخوای تنهام بزاری؟؟

میخوای همه بهم بخندن بگن حاج محسنم تنهات گذاشت؟؟!!

همینجوریشم ملت منتظرن مسخره کنن..

خدا وکیلی سخته کلمه تنها را بیارم بعد هر بار که تایپش میکنم میگم نه بابا حاج محسن هست کمکم میکنه...تازه اول راهم...

ولی حاجی , رفیق با مرام من ,نزار همه ی دنیای بگن حاج محسن دستتو ول کرد...

نزار بگن تو که ندیدیش براچی سنگشو به سینه میزنی...!!

از این حرفا که زیاد شنیدم...میگن دیوونه ای که  مرید یه عکس یه سنگ قبر شدی؟...

خسته ام رفیق خیلی خسته ...

کمکم کن

تورا به پهلوی شکسته ی , مادر ...قسم میدم...

تورا به دوبرادر شهیدت قسم میدم...حرف حاج مهدی رو که زمین نمیزنی؟!...

تورا به دوستان خوابیده در گلزارت قسم میدم...

به اروند.. وشهدایی که هنوزم اروند هستن...قسم میدم..

گــــــــره از ایــــن کــــار مــــا بــــاز کــــن...

دل نوشت :

انی سلم لمن سالمکم...دارم سعی میکنم لااقل از بدهایی باشم که خوب ها را
دوست دارند...!

  • کنیز حضرت مادر سلام الله

حاج محسن

درد دل

نظرات  (۹)

سلام.
انشاالله که آقا محسن کمکت کنه....
پاسخ:
سلام.
ان شالله...خسته شدم از بس گفتم ان شالله...کمک کرده ها ولی...دعام کن آبجی...
ان شاالله که تنهات نمیذاره.....
پاسخ:
ممنونم عزیزدلم...از دعای شما دوستای خوبم حتما همینطوره..
  • ستاد فرهنگی


  • باسلام

    توصیه های آقای قرائتی به خانمها

    خانم محترم !
    آقای محترم !

    خانم محترم !
    ١) به شوهرت افتخار کن !

    ۲کسی را با او مقایسه نکن! )

    ۳اقتدار و غرور او را نشکن! )

    ۴زیبایی او را در عقل او جستجو کن! )

    ۵قناعت پیشه باش ! )

    ۶زیباییت را به رخ دیگران نکش! )

    ۷ناز کن اما متکبر نباش ! )

    ۸دلبری و فریبایی و طنازی پیشه کن ! )

    ۹احساسات زیبایت را با اندیشه ای متین همراه کن ! )

    ۱۰ لجبازی نکن که از چشم شوهرت می افتی ! )

    ۱۱ تمکین کن تا تاج سرش باشی )

    ۱۲ !پناهگاه شوهرت باش تا فقط به تو پناهنده بشه ! )

    ۱۳ زیبایی با سادگی و بی آلایشی برای تو آرامش بخش تر خواهد بود ! )

    ۱۴ هوس بازی نکن ولی زیبا دوست باش! )

    ۱۵ اگر آشپزی را خوب نمی دونی حتما یاد بگیر! )

    ۱۶ قبل از رانندگی سازندگی را بیاموز! )

    ۱۷ هیچگاه بدون آرایش مقابل شوهرت نشین ! )

    ۱۸ دهانت را مسواک وخوشبو کن! )

    ۱۹ بدنت هیچ وقت بوی عرق نده ! )

    ۲۰ لباست بوی غذا ندهد ! )

    ۲۱ موقع آشپزی از پیش ن بد استفاده کن ! )

    ۲۲ قبل از شوهرت چشم بر هم نگذار و پیش از او بیدار شو ! )

    ۲۳ موی تو یکی از دو زیبایی توست ، ازش مراقبت کن! )

    ۲۴ لبخند قشنگت را در هیچ شرایطی با اخم معاوضه نکن ! )

    ) ۲۵ توی رنج هات معناهای زیبا پیدا کن ! ٢۶ )

    اگه شوهرت گفت : کسی غیر از من با و ت ازدواج نمی کرد ! بگو : پس خیلی باید از تو ممنون باشم

    ۲۷ !اگه بهت گفت : دوستت ندارم ! بهش بگو : عوضش من به تو افتخار می کنم! )

    ۲۸ اگه گفت :حوصله تو رو ندارم ! بهش بگو : منم غیر از تو کسی رو ندارم! )

    ۲۹ اگه گفت : از خانواده ات خوشم نمیاد ! بگو : عوضش من خانواده تو رو دوست دارم ! ٣٠ ) اگه )

    عصبانی شد ! بگو : منو ببخش !

    ۳۱ گاهی برای مادرشوهرت هدیه بخر ! )

    ۳۲ در خواست هاتو با ناز و دلبری برآورده کن! )

    ۳۳ زورگو نباش ! )

    ۳۴ سختی کار شوهرت را درک کن! )

    ۳۵ او را در مردم داری کمک کن! )

    ۳۶ وقتی وارد خونه می شه , به پیشوازش برو ! دستشو بگیر ! بِزار روی صورتت! )

    ۳۷ هیچ وقت بهش نگو : تو بی عرضه ای ! )

    ۳۸ لباساشو براش اُتو کن که هر وقت خواست عوض کنه معطل نشه! )

    ۳۹ وقتی غذا رو سر سفره می ذاری به او بگو : نمی دونم خوشت میاد یا نه ؟ ! )

    ۴۰ لحظه به لحظه از خداوند کمک بگیر ! )
    ___________________________________________________________________________

    آقای عزیز!

    ١) به همسرت بگو : دوستت دارم!

    را فقط برای او هزینه کن « دوست داشتن » ۲واژه )

    ۳!همسر تو کریستاله ! مواظب باش او را نشکنی )

    ۴!کاری کن که به تو ایمان بیاره ! )

    ۵تو باید تکیه گاه خوبی براش باشی! )

    ۶از عشقت برای او هزینه کن ، نه فقط از ثروتت! )

    ۷زیبایی همسرت را ستایش کن! )

    ۸کارهایی که از توانش بیرونه , به او واگذار نکن ! )

    ۹او گل خوشبوی بهاری است ، پژمرده اش نکن! )

    ۱۰ انتظار نداشته باش همسرت مثل تو باشه ! )

    ۱۱ با بحث و جدل او را خسته نکن! )

    ۱۲ نسبت به همسرت همیشه وفادار باش! )

    ۱۳ اقتدار و صلابت را جایگزین خشونت کن! )

    ۱۴ همدردی و همدلی او را آرام می کنه ! )

    ۱۵ قبل از انتقاد ازش تعریف کن! )

    ۱۶ سربسرش نگذار )

    ۱۷ !اگه به او احترام بذاری , به زندگی امیدوار می شه! )

    ۱۸ اگه آزارش بِدی , از تو متنفر می شه! )

    ۱۹ از دست پختش تعریف کن ! )

    ۲۰ نیش او نوشه ، ناراحت نشو! )

    ۲۱ دل او را نشکن ! )

    ۲۲ مسخره اش نکن ! )

    ۲۳ حسادت او را با تحقیر برنیانگیز! )

    ۲۴ انگشتان ظریف و صدای نازکش می گویند : ” با من ستیز مکن ! ”

    ٢۵ ) هر وقت بهت شک کرد ، با صداقت و مهربانی مطمئنش کن!

    ۲۶ اگه گفت : تو منو دوست نداری ! «بگو به اندازه ی دنیا دوستت دارم»

    ٢٧ ) اگه گفت : من بدبختم که با تو ازدواج کردم ! بگو : عوضش من خیلی خوشبختم که با تو ازدواج کردم!

    ۲۸ اگه گفت : دلم گرفته تو این خونه ! بگو : در اولین فرصت روی دوشم سوارت می کنم تو آسمونا می )

    گردونمت !

    ۲۹ اگه گفت : تو خیلی بدی ! بگو : عوضش تو خیلی خوبی ! )

    ۳۰ اگه ناز کرد ! نازشو به قیمت گرون بخر ! )

    ۳۱ اگه گریه کرد ، خیلی دسپاچه نشو ! فقط نوازشش کن )

    ۳۲ !اگه گفت : از دست بچه ها خسته شدم ! بگو : بهت حق می دم ! تو خیلی صبوری ! ازت متشکرم ! )

    ۳۳ اگه اخم کرد ! بهش بگو : اخم نکن , زشت می شی ! )

    ۳۴ اگه باهات قهر کرد ! بگو : قهرت هم مثل مهرت قشنگه ! )

    ۳۵ اگه از مادر و خواهرت شکایت کرد ، فقط شنونده خوبی باش! )

    ۳۶ اگه گفت : من خواستگارای زیادی داشتم ! با لبخند بگو : پس من خیلی آدم خوش شانسی هستم )

    که تو رو به چنگ آوردم

    ۳۷ اگه گفت : تو زشتی ! بگو عوضش تو خوشگلی! )

    ۳۸ اگه بازم گفت : زشتی ! بهش بگو : زیبایی مرد در عقل اونه! )

    ۳۹ اگه گفت : طلاق می خوام ! حتما به مشاور مراجعه کن ! )

    ۴۰ دلآرامی که داری دل در او بند! )

    _____________________________________________________________________________
    به سایت ما سربزنید …باعث مزید امتنان خواهد بود.لطفااین پیام را به دوستان وهمشهریان خود
    ارسال فرمائید.
    با نشانی تهران صندوق پستی ۵۸۶_۱۴۱۸۵ یا تماس با تلفن ۶۶۹۴۶۳۶۳ ارسال و اعلام نمایید.


  • خادم الحسین
  • سلام.
    به روزیم.
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام.
    ماهم محتاج دعاییم.
    سلام علیکم
    به امید خدا حل میشه ایشالا. صلوات ذکر مشکل گشایی هست .
    پاسخ:
    سلام.
    ان شالله از دعا شما خوبان.
    اللهم صلی علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
    قصد دخالت ندارم... نمیخواستم دیگه نظر بذارم
    اما چون بحث آقا محسن هست میگم:
    باهاش صادق باش راه را نشونت میده... من هر وقت به مشکل میخوره کارم میرم گلذار و بهش میگم کجا اشتباه کردم؟ اگرم بدونم اشتباهم چی بوده که اعتراف میکنم و طلب بخشش(اول از خدا بعد آقا محسن)
    از گلزار بیرون نیومدم راه را میبینم!!!!
    پاسخ:
    ممنونم از راهنمایی شما.
    خدا کنه راه نشون منم بده...
    دعا کنید.
  • علی اکبر مجنون الحسین جان
  • بسم رب الحی
    سلام وادب ...
    کلاس موسسه زبان از درس یک
    به میمنت ایام ولادت با سعادت حضرت
    اباالمهدی روحنافدا؛شروع به فعالیت نمود.
    امیدواریم این سرباز کوچک اسلام را در این هدف والا
    یاری نمائید وباعث گسترش این کلاسها گردید ان شاالله
    لطفا از معرفی به کوچک وبزرگ ؛زن و مرد ؛پیر و جوان
    دریغ نفرمائید.اجرتان با مولایمان صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه
    الشریف ...
    آدرس:

    http://ghoghnoosekarbala3.blog.ir/
    پاسخ:
    سلام.
    موفق باشید
    التماس دعا
  • جامانده از پرواز
  • سلام از این عکسها در وبلاگ در منوی شهادت نامه شهید استفاده شد سپاس
    پاسخ:
    سلام.
    شما صاحب اختیارید...

    :( .....
    داداش محسن دست رد به سینه نمیزنن ...
    صبر ...
    پاسخ:
    انشالله ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی