چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

بس که آن لبخند سحر دلفریبی ساخته است
آدمی مثل من از دنیا به سیبی ساخته است
.
خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند
عشق از آدم چه موجود غریبی ساخته است

"به یاد شهید محسن حاج رضایی"


در اینستاگرام همراه شما هستم:kaniz.madar

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دلم تنگه حرم ...

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۲۷ ب.ظ
 

کربلا ما را به سوی خود فرا می‌خواند و ارواح مشتاق ما بی‌تابانه، همچون کبوتران حرمـ.. به‌ سوی کربلا بال می‌گشایند. بار دیگر صدای «هل من ناصر» امام عشق در دل تاریخ بلند است و ... هر آن‌کس در هر زمان و در هر جا به این صدا لبیک گوید کربلایی است و کربلا میزان عشق است واهل الله را از اغیار جدا می‌کند..... کربلا ما را نیز در خیل کربلائیان بپذیر...
 "سید شهیدان اهل قلم"

دلم تنگه برا حرم ارباب 
دلم تنگه براکربلا 
دلم تنگه برا شش گوشه 
دلم تنگه برا تل زینبیه
دلم تنگه برا بین الحرمین
دلم تنگه برا حرم سقا
دلم تنگه برا خیمه گاه 
دلم تنگه برا برای ذره ذره خاک کربلا
تسبیح تربتم تو دستام میگیرم همین منا آروم میکنه ولی ارباب خیلی دلـــــــم تنگه....
کربلا رفته ها حال الان منا خوب میفهمن
با یه عکس با یه جمله با یه اسم زود دلت هوایی میشه ...
دلــ مـــ امــــ شــ بـــ هـــ و ا یـــ یــــ
اربــــ ا بـــــ  دســــ تــــ مــــ و بـــــ گــــ یـــــ ر
 
 
 
دل نوشت:
این همه آدم رفتند و نیامده اند؛ و فقط یک نفر است که رفت و هنوز هم در تاریخ دارند میگویند:‏
نیامــد نیامـــد ... ای اهل حرم میـــر و علمـــدار نیامـــد‎ ...
...دعام کنید ان شالله خدا به حق شما خوبان من رو سیاهم ببخش...
  • کنیز حضرت مادر سلام الله

کربلا

علمدار

حرم

نظرات  (۱۰)

سلام
دلم تنگه برا ذره ذره خاک کربلا.......
التماس دعا
پاسخ:
خیلی دلم تنگه آبجی ...
محتاج دعام.
هییتمون همیشه تو بین الحرمین میخونه...ای اهل حرم میر و علمدار نیامد........
پاسخ:
ای خدا ...
تو هئیتتون دعام کن ...
سلام.
بسیار زیبا...
پاسخ:
سلام.
متشکرم از شما.
سلام.
با مطلبی دلگیر در مورد غم مادر به روزیم.
منتظر شما و نظرات زیباتون هستیم.
یا حیدر
یا زهرا
مددی
پاسخ:
موفق باشید وموید.
التماس دعا
  • فانوس جزیره ...
  • اللهم عجل لولیک الفرج ..

    سلام علیکم
    دعوتید به وبلاگ فانوس جزیره ..
    عاقبتتون بخیر
    پاسخ:
    سلام.
    ممنونم.
    ان شالله عاقبت همه به خیر.
  • خادم الحسین
  • سلام.بسیار زیبا...
    ممنون از این مطلب زیبا...
    التماس دعا
    یا علی مدد
    پاسخ:
    سلام
    متشکرم.
    محتاج دعاییم.
    سلام
    عکسی بود بسیار زیبا همراه با معنویتی خاص
    پاسخ:
    سلام
    بله .ان شالله به زودی از نزدیک جلوی درب ورودی حرم ارباب باشید.
    التماس دعا

    سلام
    با مطلب "همت را از این حلزون یاد بگیر" بروزم
    تشریف بیارید
    پاسخ:
    سلام.
    بله چشم.
    سلام علیکم
    انشاالله به زودی روزیتون بشه زیارت ارباب
    پاسخ:
    سلام.
    ممنونم. انشالله نصیب همه ی عاشقان ارباب.
  • مدیون زهرا سلام الله علیها
  • سلام خواهر عزیز.
    زیارت ارباب نصیبتون.
    اولین دفعه است میام وبتون...موفق باشید ان شاالله
    پاسخ:
    سلام.
    خوش آمدین.
    انشا الله نصیب همه ی دوست داران ارباب.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی