چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

بس که آن لبخند سحر دلفریبی ساخته است
آدمی مثل من از دنیا به سیبی ساخته است
.
خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند
عشق از آدم چه موجود غریبی ساخته است

"به یاد شهید محسن حاج رضایی"


در اینستاگرام همراه شما هستم:kaniz.madar

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

غبطه

دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۹ ب.ظ

خیلی اشکـــ ریختم با این شعر

خیلی حالم را خوب کرد

تا آخرش بخونید ومن بیچاره جامونده از حرم ،گناهکار را هم دعا کنید .

بسم الله...

روزی سه وعده جای غذا غبطه میخورم...
هرشب به حال اهل بکا غبطه میخورم...

من از دعای مادر خود سینه زن شدم..
بر مادرم به وقت دعا غبطه میخورم..


فرق است میان غبطه و بخل و حسد عزیز...
پلکم همیشه تر شده تا غبطه میخورم...

با روضه خوان مجلستان گریه میکنم...
بر ذاکران و سوز صدا غبطه میخورم...

ای پیر غلامهای حسینیه های عشق..
هر دم به موی و روی شما غبطه میخورم...

بر چایی ریز روضه تان وقت ریختن...
بر استکان به قصد شفا غبطه میخورم...

با یاد چای تلخ نجف چای روضه را..
من با نبات و قند نه,با غبطه میخورم..
آنها فدا شدند که ما زندگی کنیم..
من بر رشادت شهدا،غبطه میخورم..

حتی به درد کشته شدن هم نمیخورم...
بر گوسفند نذر عزا،غبطه میخورم..

من روز و شب به کرببلا فکر میکنم..
یعنی همیشه و همه جا،غبطه میخورم..

حال مجاورین حرم هم حکایتی است..
هر شب کنار فاصله ها،غبطه میخورم...

دیدم پیاده های حرم پا برهنه اند..
بر زخم ها و تاول پا،غبطه میخورم..

دارد تمام میشود این ماه اشک و خون..
هر دم به ماه خون خدا،غبطه میخورم..

این اربعین اگر نروم تا به کربلا...
بر زائران کرببلا غبطه میخورم.
..
خون دل نوشت:
خواهـــــرم !!!بــاور کن اعضای بدنت را تا مُحرِم نکنی مَحرم ِ ارباب نمی شوی... آخر می دانی؟ غیرتی بود عباس (ع)... معجرت را دریاب!
  • کنیز حضرت مادر سلام الله

نظرات  (۱۰)

ارباب ؛ دریاب...
پاسخ:
انشالله ...
  • خاکیان خط شکن
  • سلام

    زیبابود استفاده کردیم..
    ممنون از حضورتون در وبلاگ...
    نظر لطف و محبت شما باعث خوشحالی ماست...

    یازینب
    پاسخ:
    سلام
    از حضور شما ممنونم ...
    التماس دعا
  • امیر احسان اظهری
  • سلامت باشی
    پاسخ:
    متشکرم 
    سلام.
    خیلی زیبابود....
    ان شاءالله کربلاقسمتت بشه....
    پاسخ:
    سلام
    انشالله همراه با هم ...
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم مومن

    با مطلب
    تاحالا به میوه ها فکر کردید 2
    بروز هستیم

    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام
    سر میزنم انشالله . موفق باشید
    التماس دعا
  • گیله مرد ... بر ثانیه‌ی ظهور مهدی(عج) صلوات
  • دارم بر زائران کرب و بلا غبطه میخورم ...

    عالی بود
    آفرین
    خداقوت
    پاسخ:
    متشکرم ...
    التماس دعا
  • مدافعان حرم
  • پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
    با درج لینک یا بنر در وبگاه خود ما را یاری نمائید
    یا علی
    پاسخ:
    انشالله
    سلام
    رمقمان را بریده اند این روزها خدا حافظی ها
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    واقعا ...
    محتاجیم
    سلام
    فرارسیدن ایام اربعین امام حسین (ع) تسلیت باد
    دعا کنید اربعین حرم باشم
    ضمناً به وبلاگ ما بیشتر سر بزنید
    یا حسین
    پاسخ:
    سلام
    ایام بر شماهم تسلیت باد.
    انشالله.
    سرمیزنم به ویلاگتون. التماس دعا
  • چ ش م ا ن ت ظ ا ر
  • سلام.....
    وبلاگتونو لینک کردم...
    فوق العاده هست
    منم یه وب دارم که شعراو دلنوشته های خودمو میذارم
    خوشحال میشم نظرتون رو بدونم
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    لطف کردید.
    چشم سر میزنم .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی