چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

بس که آن لبخند سحر دلفریبی ساخته است
آدمی مثل من از دنیا به سیبی ساخته است
.
خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند
عشق از آدم چه موجود غریبی ساخته است

"به یاد شهید محسن حاج رضایی"


در اینستاگرام همراه شما هستم:kaniz.madar

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

حضرتـــــ ماه

سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۳۹ ب.ظ

درست است که اصلاً عمل مهمی‌ نبوده و جای نگرانی نیست. درست است که الان حال‌تا‌ن هم خوب است؛ اما...

 اما ما طاقت همین را هم نداریم‌ها...
ما طاقت نداریم ماسک اکسیژن روی صورت شما ببینیم...
ما طاقت نداریم دست تان را با چسب زخم و جای سرُم ببینیم...
همین چیزهای ظاهراً بی‌اهمیت هم دل ما را آشوب می‌کند‌ها...
اصلاً حضرت ماه!
ما آنقدر دل‌مان به شما خوش است که اگر در یک دیدار زلف‌هایتان نا مرتب باشد هم ما غمگین می‌شویم که نکند خدایی نکرده ناراحتید که اینطوری جلوی دوربین تشریف آورده‌اید.
آری آقاجان. هرکس این‌ها را بشنود شاید بخندد به دل خوشی‌های‌مان ولی...
 ولی راستش تنها دلخوشی این دنیاییِ ما شمایید آقاجان...
شما عطر گل نرگسید برای ما. بخاطر ولایتی که بر ما دارید. بخاطر ولایتی که تفویض خود گل نرگس است بر سر ما. شما معطر به عطر علقمه‌اید. علقمه شما مسجد ابوذر بود. همین خیابان فلاح تهران. نا نجیب‌ها خواستند نیست تان کنند، خبر نداشتند که شما را علمدار علقمه نگه می‌دارد. خبر نداشتند "وان یکاد" مادر سادات پشت سرتان است...
شما ساده اید. شما اصلاً تمام دار و ندار مایید. تنها دلخوشی ما. دلخوشی که فقط قبل از شما، باباهایمان داشتند به حضرت روح الله. شما بوی خمینی می‌دهید برای حتی من که خمینی را ندیده ام....
آری آقا جان! "زاهد ظاهر پرست از حال ما آگاه نیست" اما من مطمئنم آن روز را به چشم خودم می‌بینم که شما پرچم علی ولی الله را به دست سید و مولای‌مان می‌دهید. می‌دانم که سایه عزت شما تا آن روز و بعد از آن بر سر ما مستدام است. می‌دانم بالاخره نماز جمعه مسجد الاقصی را با اذن حضرت حجت اقامه خواهید کرد. می‌دانم روزی می‌آید که در صحن جامع حسنی، در حرم با صفای ائمه بقیع، شما روضه مادرتان را بخوانید و ما گریه کنیم...
خون دل نوشت:حسین را بدقول ها کشتند انان که قول دادند و زیرش زدند یعنی می خواهم بگویم حواست هست که...!؟؟
  • کنیز حضرت مادر سلام الله

نظرات  (۸)

  • هیئت یاد یاران
  • سلام علیکم
    متن خیلی قشنگی بود . بگذارید بخندند آنهایی که از این عشق چیزی سرشان نمی شود. خدا رو شکر که سایه ایشان بر سر ما هست.
    پاسخ:
    سلام
    انشالله تا ابد ...
    التماس دعا
    سلام
    خیلی زیبابود.....
    پاسخ:
    سلام
    تشــــکر ...دعا یادت نره آبجی جون.
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    ممنون از حضورتون
    شما لینک شدید
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم .لطف کردین.
    سلام آبجی جون خیلی لذت بردم میدونید این یه بند چقدر باهام همسان بود چون حرف دلم به بیان واضح و روشن بیان شده بود ( ما آنقدر دل‌مان به شما خوش است که اگر در یک دیدار زلف‌هایتان نا مرتب باشد هم ما غمگین می‌شویم که نکند خدایی نکرده ناراحتید که اینطوری جلوی دوربین تشریف آورده‌اید.)
    اجرتون با خانم فاطمه زهرا(سلام الله علیها) به قلم زیباتون باید احسنت گفت دوست دارم از نظرات خواهرانه شما جهت پیشرفت وبلاگم بهره ببرم فرصت داشتید نظراتتون سراپا گوشم چون فکر میکنم اگر شما چادر خاکی مادر را قلم کردید و مشتها را محکم میزنید تا دعای مادر را به جون بخرید بنده حقیر باید چادر مادر را بیرق کنم تا لایق دعای مادر شم .
    پاسخ:
    سلام
    لطف دارید شما ...
    من فقط گدای در خونه ی مادرم همین ...و هرچه آبرودارم از همین گدایی.
    انشالله سر میزنم به وبلاگت.
    التماس دعا
    مهدی به شفای نایب خود حمدی به دعا کند قائت
    یا رب تو زعمر ما بکاه وبر عمر شریف او زیادت...
    پاسخ:
    انشالله سلامتی هرچه زودتر حضرت آقا ...
    سلام و خدا قوت
    عالی بود زیبا نوشتید

    جانم به فدایش ...
    پاسخ:
    سلام
    خیـــــلی خوشحالم میکنی سر میزنی به وبلاگم .
    لطف داری عزیزم.
    ارامشم سرت سلامت....
    خداروشکر که هستن ..
    ان شاالله پرچم این انقلاب با دست سید علی به دستان صاحب الزمان عج برسد ان شاالله
    پاسخ:
    سلام
    انشالله ...
    ممنونم از حضورتون .
    التماس دعا
    سلام خوبی اگه ممکنه لینکم کن منم لینکت کردم به لطفت نیاز دارم ممنون

    tokh00sh.ir
    پاسخ:
    سلام
    موفق باشی.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی