چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

بس که آن لبخند سحر دلفریبی ساخته است
آدمی مثل من از دنیا به سیبی ساخته است
.
خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند
عشق از آدم چه موجود غریبی ساخته است

"به یاد شهید محسن حاج رضایی"


در اینستاگرام همراه شما هستم:kaniz.madar

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

اهل ولایت

چهارشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۱۵ ب.ظ

 اماما!!بار امانت شما به دوش ما نسل جوان ِ جنگ نچشیده ی انقلاب ندیده است...!

قدر دان نعمت ولایتی که شما سر راهمان گذاشتید نیستیم اگر که نفهمیم چطور و به چه سختی دو نسل قبل ما، لای گلوله و خون در افشانی های شما را به گوش هم میرساندند.

و حالا ما با یک کلیک در خامنه ای دات آی آر، منت میگذاریم سر اهل عالم که ما اهل ِ ولایتیم و گوش به فرمان رهبر.....!! 

اماما! اگر راه روح‌اللهی تو یعنی نشانی بهشت، به جهنم که بعضی‌ها چراغ سبز به دشمن نشان می‌دهند....! خودت را عشق است، وصیتنامه‌ات را و خلف صالحت را....! 

 

دل نوشت :

بیست هشت سال هست که در مجنون گمشده ای ... وهنوز هم چشم انتظارتیم ...
وخرداد که به نیمه میرسد دلم منتظرتر میشود برای بودنت...خوشا به حال مجنون که همچون تویی را در خود گم کرده هست ..
 و بدا به حال من گناه کار که هرروز در نفسم گم میشوم ...گره های زندگیم هنوز به دست خودت باز میشود ...
13 خرداد بیست و هشتمین سالگرد شهادت شهیدمفودالاثر حاج عباس متولی گرامی باد
  • کنیز حضرت مادر سلام الله

امام خمینی

راه امام

رهبر

حاج عباس

دشمن

ولایت

مجنون

نظرات  (۳)

سلام.
دل نوشتت خیلی قشنگ بود.....
خوشا به حال مجنون که همچون تویی را در خود گم کرده هست ..
و بدا به حال من گناه کار که هرروز در نفسم گم میشوم ...
التماس دعا
پاسخ:
سلام .
ممنونم ..خیلی وقته حاج عباس عقل  و هوش از سرمون برده ...
دعام کن آبجی .
سلام علیکم
این نظر فارق از هیئت درج می شود و صرفا برای دل خودم خواهد بود . عشق را بر سر مزار تو یافتم حاج عباس . وقتی بی خود و از هر کجا بی خبر میخ کوبم کردی پای آن مزار . وقتی نگاهم خیره شد به صورت نورانی ات . وقتی نگاهم افتاد به آن جمله که نوشته بود طلبه مفقود الاثر ....
آنجا بود که دلم شیفته شد و خوشا به حال تو که برد کردی در این وادی و بدا به حال من که باختم . آن هم چه باختنی .
پاسخ:
سلام .
حاج عباس خیلی ها رو کشونده پیش خودش و از خیلی ها دل برده ...پنج شنبه هایی که سر حاج محسن شلوغه ...جای خلوتی کنار مزارش ...خیلی میچسبه وقتی داری سنگ مزارشو میشوری هی بیان بگن  دخترشی ؟ بعد سکوت کنی  تو دلت بگی : دخترش نیستم  ولی میخوام براش دختری کنم ....
ممنونم از حضور و نظرتون.
خیلی التماس دعا.
مـژده‌ی آمـدنت قیمـت جـان می‌ارزد

تاری از موی تو آقـا به جهـان می‌ارزد

السلام علیک یا صاحب الزمان

بهترین هدیه به امام زمان عج ترک یک گناه است
پاسخ:
سلام.
میلاد امام عصر برشما مبارک باد.
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی