چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

بس که آن لبخند سحر دلفریبی ساخته است
آدمی مثل من از دنیا به سیبی ساخته است
.
خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند
عشق از آدم چه موجود غریبی ساخته است

"به یاد شهید محسن حاج رضایی"


در اینستاگرام همراه شما هستم:kaniz.madar

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

......

يكشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۱۲ ب.ظ

 

من امشب تا سحر خوابم نخواهد برد

 همه ی اندیشه ام اندیشه فرداست

وجودم از تمنای تو سر شار است

زمان در بستر شب خواب وبیدار است

هوا آرام شب خاموش راه آسمان ها باز

خیالم چون کبوترهای وحشی میکند پرواز

رود آنجا که میبافتند کولی های جادو گیسوی شب را

همان جاها که شب ها در رواق کهکشان ها خود می سوزند

همان جاها که اخترها به بام قصرها مشعل می افروزند

همان جاها که رهبانان معبد ها ظلمت نیل می سایند

همان جاها که پشت پرده شب دختر خورشید فردا را می آرایند

همین فردای افسون ریز رویایی

همین فردا که راه خواب من بسته است

همین فردا که روی پرده پندار من پیداست

همین فردا که مارا روز دیدار است

همین فردا ...همین فردا...

                                                                                             "فریدون مشیری"

 

 

دل نوشت:

هر چه دلم را خالی می کنم باز هم پر می شود از تو ،
چه برکتی دارد دوست داشتنت....
 
  • کنیز حضرت مادر سلام الله

نظرات  (۵)

  • هیئت یاد یاران
  • سلام علیکم
    دل نوشت قشنگی بود . ایضاً شعر زیبایی
    پاسخ:
    سلام.
    ممنونم ازشما.التماس دعا
    سلام
    بسیارزیبا بود....
    در نگاه ات همه ی مهربانی هاست:
    قاصدی که زندگی را خبر می دهد.
    و در سکوت ات همه ی صداها:
    فریادی که بودن را تجربه می کند.
    پاسخ:
    سلام.
    ممنونم آبجی جون..
    التماس دعا
  • وحید محمدی
  • یک آپ متفاوت درباره فاطمه(س) ...
    پاسخ:
    سر میزنیم ان شالله.
  • جامانده از پرواز
  • سلام ...
    امیدوارم سال جدید سال تصمیمهای عالی و تغیرات مثبت و اعمال نیک برای همه مان باشد
    عمر هامون در حال گذر است و انشاالله ره توشه هامان در خور باشد .
    سال نو مبارک باشد با عدم ارتکاب گناه واستجابت دعاها خصوصا تعجیل در فرج اقا امام زمان علیه السلام
    ممنون از حضورتون و التماس دعای فراوان ...یادتون نره
    پاسخ:
    سلام.
    ان شالله عاقبت بخیر بشیم همه ی ما...
    چشم اگر لایق باشم حتما دعاگوی شما هستم...
  • جامانده از پرواز
  • از دوستداران قدیمی شهیدان حاج رضایی ام ..
    هر روز در وبتون افتخار زیارت قبر پاک و شریف شهید عارف محسن حاج رضایی را دارم ...
    خدا رو شکر و ممنون از شما ...
    پاسخ:
    خداکنه حاج محسن دستمونا ول نکنه ...زندگی بدون حاج محسن یعنی مرگ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی