چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

بس که آن لبخند سحر دلفریبی ساخته است
آدمی مثل من از دنیا به سیبی ساخته است
.
خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند
عشق از آدم چه موجود غریبی ساخته است

"به یاد شهید محسن حاج رضایی"


در اینستاگرام همراه شما هستم:kaniz.madar

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

مجنون...

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۴۴ ب.ظ

دلم تنگه مجنونی شده که اصلا ندیدم...

من که دارم زندگی خودمو میکنم...

خودش میاد سراغم...وگرنه من کجا مجنون کجا؟!

دلم مجنون میخواهد...

شایدم یه دعایی از طرفای مجنون...

شایدم خاک مجنون..

.شاید شهید گمنام...

شاید زیارت حضرت مادر...

شاید دلم تنگ حاج عباس...

ای دل آخه چقدر بی قراری...؟؟

دل نوشت: آی شهدا مقاومت از ما ....شفاعت از شما... بسم الله...

  • کنیز حضرت مادر سلام الله

مجنون

حاج عباس

درد دل

نظرات  (۵)

خیلی قشنگ بود... انشاالله بحق شهداهرچه زودتر مشکلت برطرف بشه....
پاسخ:
سلام.
ان شالله به حق دعای شما خوبان.
بسم رب الزهرا

سلام علیکم
دل که تنگ میشود بیشتر یاد شهدا و مادرشان میکنیم
انشاالله زیارت مادر سادات نصیبتان بشود

التماس دعا
یا زهرا
پاسخ:
سلام.
دل تنگ است وبی قرار حضرت مادر سلام الله.
دعامون کنید.
  • هیئت یاد یاران
  • سلام علیکم
    هدر وبلاگتون خیلی قشنگ شده . تبریک میگم.
    پاسخ:
    سلام.
    ممنونم اجر سازنده  هدر با شهدا ومادرشون.
    التماس دعا.
    دلنوشت بسیار زیبایی بود
    اجرکم عندالله
    پاسخ:
    سلام علیکم.
    زیارت شما قبول باشه ایشالله.
    التماس دعا
  • خادم الحسین
  • مقاومت از ما ....شفاعت از شما... بسم الله...


    بسیار زیبا بود
    پاسخ:
    التماس دعا..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی