چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

بس که آن لبخند سحر دلفریبی ساخته است
آدمی مثل من از دنیا به سیبی ساخته است
.
خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند
عشق از آدم چه موجود غریبی ساخته است

"به یاد شهید محسن حاج رضایی"


در اینستاگرام همراه شما هستم:kaniz.madar

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

گلزار شهدا

پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۶:۵۷ ب.ظ

در این غوغای شهر،وقتی دلت میگیرد...وقتی دلت سیر میشود..

از همه ی دنیا..وقتی تمام شهر غریبه میشوند و تو را نمی فهمند...

گریه هایت را نمی بینند...فریاد هایت را نمی شوند...

از گفتن،از رفتن،ازشهید و از شهادت...

وقتی دلت لک میزند برای روبه روی ضریح امام حسین علیه السلام

دلت لک میزند برای ایوان نجف،

برای کف العباس علیه السلام، قتلگاه و تل زینبیه...

لک میزند برای غروب شلمچه و طلائیه و فکه......

برای "جزیره ی مجنونی" که نرفتی ولی...

این زمان است که دلت دیوانه وار جایی میخواهد که بوی این ها را بدهد...تا آرامت کند...از هیاهوها و خستگی ها و دلتنگی ها... تنها جایی که می تواند تو را وصل کند،"شهگلزارــــــدا" شهرت است و درد و دل با شهید خودت...

آن جا آخر دنیــــــاست...

  • کنیز حضرت مادر سلام الله

گلزار

نظرات  (۵)

جزیره مجنونی که نرفتی ولی ....
یه لحظه دلم خواست نقطه چینا رو با سلیقه خودم پر کنم . عذر تقصیر پذیرا باشید !!
جزیره مجنونی که نرفتی ولی ناخواسته دخیلت میکنند به او . ولی حرف ها برایت میزند از خودت . جزیره مجنونی که نرفتی ولی عاشقت می کند .....
پاسخ:
جزیره مجنونی که حرفها برات میزند...حرفها...
ممنونم از حضورتون ونظرتون.
گلذار شهدای محلات
خاطرات جالب در ذهن دارم از کسانی که وقتی برای اولین بار قبل از اردوهای راهیان نور دانشجویی پای در گلذار شهدای محلات می گذاشتند حس عجیبی بهشان دست می داد.
خاطراتی از چشمان پر حرف یک رفیق آسمانی که حرف ها می زد با....
*
گلزار شهدا می روید برای من هم دعا کنید
پاسخ:
محتاج دعای شما هستیم...
گلزار شهدایی که بوی دود میدهد.......
بوی چادری سوخته.......
بوی مویی سوخته.....
بوی مادر............
پاسخ:
التماس دعا...
  • خادم الحسین

  • سلام. با یک سوال به روزیم. تشریف بیارید و نظرتون رو بگید. منتظرم. یا علی مدد

    پاسخ:
    سلام.
    چشم.
    محتاج دعاییم.
    سلام..و جه نمای زیبایی از گلزار شهدا...ممنون و موفق باشید..التماس دعا
    پاسخ:
    سلام.
    ممنونم.محتاج دعاییم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی