چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

بس که آن لبخند سحر دلفریبی ساخته است
آدمی مثل من از دنیا به سیبی ساخته است
.
خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند
عشق از آدم چه موجود غریبی ساخته است

"به یاد شهید محسن حاج رضایی"


در اینستاگرام همراه شما هستم:kaniz.madar

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دلم برای غربتت میسوزد,ای چادر...

جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۵۷ ب.ظ

این روزها دلم برای غربت چادربدجوری میسوزد    انگارغریب شدازهمان روزی که پشت درسوخت

چادرهدیه زیبای مادرم زهراست کاش من و امثالم میتوانستیم وارثان خوبی برای مادرباشیم.آهای دختران همسن سال من تورابه جان مادر شماراقسم میدهم این وضع حجاب پوشش یک دخترجوان شیعه نیست چرادل صاحب زمانمان رامیشکنید؟آخ که هروقت نشستم سرکلاس تودانشگاه واومدم توخیابون فقط غصه خوردم.آهای دخترک ساده لوح!نمیدانی چه طعم شیرینی داردوقتی تواین آفتاب سوزان تیرماه بازبان روزه زیرسیاهی چادرذوب شوی.نمیدانی چقدرحس سربلندی دارداگرفقط برای یکبارباسیاهی چادرت به نگاه های هوس آلودنه بگویی.امیدوارم روزی به این لذت هابرسی.وشماای چادری ها!حالاکه توفیق پوشیدن هدیه ی مادررادارید نبایدبگذاریددرحق چادرکم لطفی شودبایدثابت کنیم مازنان مؤمنه ومحجبه نمیگذاریم کسی تهمتی به دینمون وخانم های باحجاب بزند  نبایدفکرکردحالاچادربه سرکردیم دیگرکاری به دین وتبلیغ حجاب وبودن درصحنه هانبایدداشت.اصلاشایدکم کاری ازماچادری ها بوده است که الان وضعمان این است.مابایدهمانندمادرمان حضرت زهرا(س)خون بدهیم برای حفظ ازچادر و دین وگرنه چادری بودن ماهم به دردی نمیخورداگربخواهیم نظاره گرباشیم که چگونه اینان روی خون شهدایمان میایستند....

....تولحظه های افطاردعام کنید...

  • کنیز حضرت مادر سلام الله

حجاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی