چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

بس که آن لبخند سحر دلفریبی ساخته است
آدمی مثل من از دنیا به سیبی ساخته است
.
خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند
عشق از آدم چه موجود غریبی ساخته است

"به یاد شهید محسن حاج رضایی"


در اینستاگرام همراه شما هستم:kaniz.madar

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

تشــــکر میکنم ...

دوشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ق.ظ

تشکر میکنم ...

مواضع دولتمان از مجاهدان دیپلماتیک

که در برابر کشور عقب افتاده ای مثل عربستان هم منفعلانه عمل میکند

از الکی خوشحال بودن

از تبریک های بی معنی

 از بیانیه ای که هیچی نیست ولی ظاهرا ارزشش از خون شهیدان بالاتر از شش هزار سانتریفیوژ

 از سه درصد غنی سازی

فردو که قرار است انبار سانتریفیوژ  باشد...

از نگفتن از یمن

از کسانی که با حرف اوباما ذوق زده میشوند

از خود قهرمان پندارها...

از کسانی که حرف رهبر را نمی فهمند ...!!

از خود همدل پندارها...

از کسانی که فقط فکر میکنند مردم باید با آنها هم دل هم زبان باشند....

وما هم چنان "دلواپس" و "دغدغه مند" میمانیم

چرا که ولی مان دغدغه دارد...

دل نوشت :

یکی دو روز پیش کسی بهم گفت

دختر را چه به سیاست !! بشین درستا بخون وکار خونتا یاد بگیر

چقدر حرف سیاسی چقدر بحث نقد دعوا بسه دیگه ..!!!

جوابش فقط با یه جمله دادم:

ما  زنده به آنیم که آرام نگیریم ...تا جون داریم و توانا داریم پای آرمان ها و پای ولی مون خواهیم موند...

صرفا جهت اطلاع :

 اون وبلاگ هایی که پیوند وبلاگم هستن

واز یک ماه بیشتر  که به روز نشدن حذف میشن

با عرض پوزش از نویسندگان محترمشون.

 و اینکه

تقاضا دارم قاب نگاهتون را برای لحظاتی به قسمت

 عکاسی ویلاگم بسپارید

انشاءالله با یاد شهدا من را هم دعا کنید.

  • کنیز حضرت مادر سلام الله

نظرات  (۴)

سلام
خیلی خوب بود
مخصوصا دل نوشتت....
عکس ها هم بسیار زیبا بود یادش بخیر....
پاسخ:
سلام
ممنونم عزیزی شما :-)
 دعام کن.
سلام
دغدغه های قشنگی دارید
سیاست ما عین دیانت ماست

عکسها ررو هم دیدم
دلمون هوایی شد
در خاطرم شد زنده یاد فاطمیون
یاد شلمچه یاد فکه یاد مجنون
پاسخ:
سلام
متشکرم از حضورتون...
انشاءالله روزی شما
التماس دعا
سلام.
زیبا بود


در ضمن عکسهاتونو دیدم دلم خیلی سوخت امسال نشد برم.
هععععععی

التماس دعا


راستی به روزیم...
پاسخ:
سلام
ممنونم از حضور شما .
انشاءالله روزی تون .
محتاج دعا هستم .
احسنت آبجی...

وجیم که آسودگیه ما عدم ماست...
پاسخ:
ممنونم از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی