چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

بس که آن لبخند سحر دلفریبی ساخته است
آدمی مثل من از دنیا به سیبی ساخته است
.
خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند
عشق از آدم چه موجود غریبی ساخته است

"به یاد شهید محسن حاج رضایی"


در اینستاگرام همراه شما هستم:kaniz.madar

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

باز من و شهیدم

پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۴۷ ب.ظ

وآمد دوباره روز شهادت تو

تا من  و تو روضه ی مادر گوش بدهیم

پا به پای هم

باز صدا بزنی وای مادرم ومن اشک بریزم آرام آهسته

به عکست خیره شوم

وقصه هرساله را تکرار کنم...

بخوانیم باهم روضه پهلو و بازو را ...

"یکی بیاد تو کوچه هابه مادرم کمک کنه..."

از بوی مادری تو مستم

من عاشقم خیلی وقته دل باخته ی توام

کودکی نوجوانی جوانی پر از عطر حضور توست

میدانم امشب به نماز صبح نرسیده می  روی پیش مادر وتنهاییم میگذاری

بک شبه همه ی قرآن را برایت میخوانم تابیایی دستی بر این دل خاک گرفته بکشی

نگاه کن تمام شهدای گلزار امشب داغدار تو هستن

همه جا بوی فاطمیه پیچیده

می روی مثل مادر که رفت

من ماندم داغ رفتنت

من ماندم لبخندت که شده همه زندگیم

آرزوی هرساله ام را تکرار میکنم

من هم ببر بزار شهید بشم

شهید مادر درست عین خودت

29 سال میگذرد از آسمانی شدنت...تنهاترین رفیق من...

السلام علیک یا اصحاب الحسین علیه السلام

السلام علیک  یا اولیا الله

  • کنیز حضرت مادر سلام الله

نظرات  (۳)

سلام
پست خوبی بود
ما منتظر نظرات شما هستیم
پاسخ:
سلام
ممنونم .انشالله سر میزنم به وبلاگ شما.
التماس دعا
سلام
ازاینکه به وب ما سر زدید ممنون
پاسخ:
سلام
وطیفه بود.
التماس دعا
امام خمینی (رحمةالله علیه):
«تاریخ اسلام جز یک برهه از صدر اسلام، جوانانی مثل جوان های ایران ما سراغ ندارد و ملتی مثل ملت ایران در تاریخ ثبت نشده است. شما در کجای تاریخ، جز یک برهه در صدر اسلام آن هم نه به طور وسیع بلکه به طور محدود، سراغ دارید که جوانان یک کشور این طور عاشق جنگ باشند این طور عاشق دفاع از کشور خودشان باشند ... من از این چهره های نورانی و بشاش شما و از این گریه های شوق شما حسرت می برم. من احساس حقارت می کنم، من وقتی با این چهره ها مواجه شوم و این قلب هائی که به واسطه توجه به خدای تبارک و تعالی این طور در چهره ها اثر گذاشته است، احساس حقارت می کنم.»

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی