چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

بس که آن لبخند سحر دلفریبی ساخته است
آدمی مثل من از دنیا به سیبی ساخته است
.
خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند
عشق از آدم چه موجود غریبی ساخته است

"به یاد شهید محسن حاج رضایی"


در اینستاگرام همراه شما هستم:kaniz.madar

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

درد نوشت ...

يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۴۴ ب.ظ

برای دل سوخته ی خودم:

شاید برای همه پیش اومده باشه ولی من امروز خیلی دلشکسته و ناراحت شدم

خیلی برام سخت سنگین بود تو یه بحث معمولی تو فضای مجازی

سخنی از حضرت آقا را بیان کردم واینکه ایشون نائب بر حق امام زمان ما هستن و...

کسی از میان این جمع 30 الی 40 نفره برگشت بهم گفت :

نائب امام زمان بودن آقای خامنه ای کفر محضه واگه تو با این فکر بمیری

با مرگ جاهلیت مردی !!!

تا اونجا که توان داشتم دفاع کردم از حضرت آقا و ولایت فقیه

شایدم کم بوده و باید بیشتر از این تلاش میکردم!!

تا اینکه یه نفر شد چندین نفر و شروع کردن علیه اعتقادات من حرف زدن

بحثا کشوندن به گرونی ...به نوع بانکداری ما که فقط اسما اسلامی ودر حقیقت پولش حرامه...

خیلی راجع آقا بد حرف زدن ومن از صبح به شدت ناراحت عصبی هستم

هیج جوره هم قانع نمیشدن با سند با مدرک هرچی گفتم

بازم همه مشکلات مینداختن زبونم لال گردن حضرت آقا

میگفتن اگه نائب امام زمان چرا مشکلات مردم حل نمیکنن ؟!

چرا ساکتن ؟! چرا مسئولین عوض نمیکنن؟!وکلی اهانت دیگه ...!!

قبلا تو جمع های دوستان  آشناها یا حتی سر کلاس تو دانشگاه از این بحثا زیاد

پیش اومده بود برام ومن جواب داده بودم

ولی کسی انقدر بد ندیده بودم توهین کند به مقدساتم

خیلی سخت بود شنیدن اهانتی به کسی خیــــــــــلی دوستش داری

خدایا خودت شاهد بودی که من هرچی تونستم از رهبرم دفاع کردم ولی خب ...

امروز فهمیدم کار یه سرباز جنگ نرم خیلی سخته خیلی...

خدایا کمکم کن که سرباز حضرت آقا باشیم نه سربار

دعا کنید یه روزی بشم شهیده جنگ نرم و بمیرم برای آقام


چقدر شبیه هستیم به کوفیان چطور نائب امام مون تنها گذاشتیم ؟؟!!

حرف دلم :

و مشق عشقش را از همان کودکى برایم سرمشق دادند. . .

  • کنیز حضرت مادر سلام الله

نظرات  (۷)

سلام.مطلب خوبی بود.به من هم سر بزن.
پاسخ:
سلام
خیلی سوختم تازه همه ی حرفام خوردم ...
چشم سر میزنم .التماس دعا
  • خادم الحسین
  • سلام.
    بسیار زیبا.مثله همیشه.
    احسنت
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    متشکرم.
    محتاج دعاییم
  • گیله مرد ... بر ثانیه‌ی ظهور مهدی(عج) صلوات
  • سلام علیکم
    خدا قوت
    احسنت
    اجرتان با حضرت ارباب
    سالم باشید حاجت روا
    پاسخ:
    سلام
    سلامت باشید
    ممنونم
    التماس دعا
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم مومن

    شهدا را یاد کنید با ذکر صلوات

    قرار اینترنتی وبلاگ نویسان جهت
    دیدار با خانواده شهید مدافع حرم محمدحسین مرادی
    جهت حضور و ثبت نام مراجعه کنید به وبلاگ فانوس جزیره

    لطفا رسانه باشید

    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم از دعوت تون ...
    التماس دعا
  • خادم الحسین
  • سلام
    راستش دوست دارم بیشتر بنویسم ولی بلد نیستم مثله شما زیبا بنویسم ولی بأزم ب خاطر شما دارم تلاشمو میکنم

    جاتون خالی خیلی بإحال بود خیلی
    پاسخ:
    سلام
    نظر لطف شماست...
    امام حسن مجتبی علیه السلام فرمود:
    «لا أَدَبَ لِمَنْ لا عَقْلَ لَهُ، وَ لا مُرُوَّةَ لِمَنْ لاهِمَّةَ لَهُ، وَ لا حَیاءَ لِمَنْ لا دینَ لَهُ.»
    کسى که عقل ندارد، ادب ندارد و کسى که همّت ندارد، جوانمردى ندارد و کسى که دین ندارد، حیا ندارد.
    بحار الانوار(ط-بیروت) ج 75 ، ص 111 ، ح 6
    پاسخ:
    ممنونم از حضورتون ...
    التماس دعا
  • فانوس جزیره
  • پیامبر اکرم صلوات الله علیه فرمودند:
    هر که گناهی را مرتکب شود عقلی از او جدا شود که دیگر بازنگردد.

    امام حسن مجتبی علیه السلام فرمودند:
    هر کس خدا را بندگى کند ، خداوند همه چیز را بنده او گرداند .

    امام رضا علیه السلام فرمودند:
    نهان دارنده ی نیک هفتاد برابر حسنه دارد. فاش سازنده ی کار بد خوار گردد٬ نهان دارنده ی کار بد آمرزیده گردد.



    سلام علیکم مومن
    ایام رحلت پیامبر گرامی اسلام صلوات الله علیه ، شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام و امام رئوف علی ابن موسی الرضا علیه السلام بر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ، ولی فقیه الزمان امام خامنه ای ، همه شیعیان و بر شما بزرگوار تسلیت باد.
    التماس دعا داریم

    دیدار با خانواده شهید (مدافع حرم) محمد حسین مرادیان فراموش نشود. لطفا به دوستان تهرانی اطلاع رسانی نمائید .
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام
    ایام بر شماهم تسلیت باد.
    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی