چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

بس که آن لبخند سحر دلفریبی ساخته است
آدمی مثل من از دنیا به سیبی ساخته است
.
خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند
عشق از آدم چه موجود غریبی ساخته است

"به یاد شهید محسن حاج رضایی"


در اینستاگرام همراه شما هستم:kaniz.madar

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

توابین

شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۴۹ ب.ظ

توابین
شک کردند
شایدم ترسیدند
از کربلا جاماندند...
توبه کردند
شدند توابین
** امـــــا **
توابین کربلایی نشدن

پی نوشت:
به زمانت شک کنی از کربلا جا مانده ای ...

دل نوشت:

بیا و دست از سرم برنـ ــدار!
بگــذار تا نفس دارم
سایه ات بر سَـ ــرم باشد
چادر زیبـــای مشــکی مَن

  • کنیز حضرت مادر سلام الله

نظرات  (۵)


کاش سهراب اینگونه می گفت:
آب را گل نکنید . . .
شاید از دور علمدار حسین (ع)
مشک طفلان بر دوش،
زخم و خون بر اندام،
می رسد تا که از این آب روان،
پر کند مشک تهی، ببرد جرعه آبی برساند به حرم،
تا علی اصغر (ع) بی شیر رباب (س)
نفسش تازه شود و بخوابد آرام . . .

آب را گل نکنید .
پاسخ:
السلام علی اصحاب الحسین ...
  • ... حسینی ...
  • از عاشـورای سال 61 هجـری قمـری، دیگـر زمان از عاشـورا نگذشـته است و همه روزها عاشـوراست.

    زمـان بر امتـحان مـن و تـو می‌گـردد تا ببیند که چـون صدای هَل مِن ناصـرِ امـام عشق برخیـزد، چه می‌کنـیم؟...

    (شهید سید مرتضی آوینی)
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم از حضور شما.
    التماس دعا
  • هیئت یاد یاران
  • سلام علیکم
    خیلی قشنگ بود
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم از حضور شما.
    التماس دعا
  • محمدرضا عرفانی
  • سلام علیکم .از مطالبتون استفاده کردم اشعارتون را با اسم شاعرش قید کنید
    یا اباعبدالله:
    نمی روم ز دیارت دگر به کشور دیگر برون کنیدم از این در درآیم از در دیگر
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم. اشعار سعی میکنم پیدا کنم نام شاعرشا اونایی که نداره پیدا نکردم عذر میخوام.
    انشالله حرم روزی تون. التماس دعا
  • محمدرضا عرفانی
  • سلام علیکم در مطلب سه شب متفاوت یه جمله ای نوشتید که از شما بعید بنظر میرسه اینقدر راحت درباره یک عالم شیعه نظر بدید اول بررسی کنید بعد درباره اظهار نظر کنید منظورتون سید صادق شیرازیه هر چی که هست ایشان یک عالم شیعه است و اگر بر خلاف موازین جمهوری اسلامیه که نمیشه بهش گفت تفرقه افکن و مزدور انگلیسی بیشتر دقت کنین .من خودم نه مریدشم نه مخالفش اما اینقدر راحت درباره مومن حرف نمی زنم یا علی
    پاسخ:
    سلام.
    من مطمئنم ...بلاهایی که سر شیعه داره میاره این آقا خیلی بدتر از اینه ...یکم تحقیق کنید راجع به ایشون...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی