چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

بس که آن لبخند سحر دلفریبی ساخته است
آدمی مثل من از دنیا به سیبی ساخته است
.
خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند
عشق از آدم چه موجود غریبی ساخته است

"به یاد شهید محسن حاج رضایی"


در اینستاگرام همراه شما هستم:kaniz.madar

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

هوای نفس

سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۲۳ ق.ظ

طرف اومد جلو بهم گفت:
مگه شما نمی گین سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم؟
گفتم:
بله می گیم. حالا منظورت چی هست از این سوال؟

گفت:
پس چرا این همه محکم به سینه خودتون می کوبید؟ باید دشمنای امام حسین رو محکم بزنین
بغض گلوم رو گرفت، گفتم:
آخه دم دست ترین دشمن امام حسین هوای نفس خودمونه
ما به سینه مون می کوبیم تا اول از همه خودمون رو سرزنش کنیم که چرا نتونستیم سربازی باشیم برا پسرش صاحب الزمان
ما قبل از هر دشمنی می خوایم با هوای نفسمون بجنگیم
دل نوشت:
دارد چه زود سفره تو جمع میشود
هستم هنوز سائل اب غذای تو
شعار ما در روز 13 آبان باشد کلامی از حضرت امام خمینی(ره)  اونم فقط یه جمله :
"آن هایی که خواب آمریکا را می بینند خدا بیدارشان کند"
  • کنیز حضرت مادر سلام الله

نظرات  (۷)

  • خادم الشهدا (میشداغ)
  • سلام
    عزاداری هات قبول آبجی
    دلم خیلی گرفته ،زود تموم شد ده شب شیدایی

    نوشته جالبی بود.
    یا علــــــــــــــی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم همچنین.
    خیـــــلی زود ...کاش زنده باشیم تا سال دیگه ...
    التماس دعا
  • محمدرضا فلاح
  • سلام
    عزاداری هاتون قبول باشه إن شاء الله
    امیدوارم که در این ایام نفس سرکش شیطانی رو ذلیل کرده باشیم و همیشه به یاد حسین و فداکاری هایش باشیم
    در پناه حق
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم همچنین.
    انشالله .التماس دعا
  • مقداد سرباز امام زمان
  • مشق این روزهای کودکانِ معصوم بنی هاشم ؛

    در مدرسه ی کربلا

    بابا آب

    بابا آب ...

    به وب ما سر بزنید
    یا مهدی
    پاسخ:
    سلام
    چشم.التماس دعا
    سلام.
    خیلی خوب بود....
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم عزیزم.
    التماس دعا
    سلامگ تفسیر ذوقی و پاسخی زیبا بود

    یا حسین
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم .
    التماس دعا
  • حضرت مهتاب(کنیزخانم فاطمه زهرا)
  • حضرت مهتاب
    سلام آبجی خوبم اومده بودید وبلاگ خانم خوشحالم کردید
    چه سوأل قابل تأملی پرسیده بودند هیچوقت ازاین زاویه به قضیه نگاه نکرده بودم
    اما خب الان دارم بهش فکر میکنم خب چه سود وقتی با این همه سینه زدن هوای نفس هنوز هم..........البته نه شاید دیدن مناظر این روزای هیئتا دیدمو منفی کرده
    آبجی کاش بودید دوروزپیش وقتی یکی برادرا داشت یه برادریو امر به معروف می کر د که همسرتون حجابش ..........در جواب چیا که من نشنیدم اون لحظه....... کاش خوندن زیارت عاشورا این روزا حداقل این یه نتیجه رو که بهش اشاره کردید رو داشته باشه.آمین
    پاسخ:
    سلام عزیزم وظیفه بوده.
    کاش ...بعضی وقتا خودمم میریزم بهم با دیدن یه سری صحنا...نمیدونم شاید ایناهم جز غربت امام حسین هست.
    خیلی دعام کن زمونه ی بدی شده دعا کن لحظه ای از حضرت مادر سلام الله و بچه هاشون جدا نشیم .
    سلام
    این پست نا خوداگاه من را یاد این مطلب می اندازد که می گویند:برای تغییریک جامعه کافیست که اول خودت را تغیییر دهی.همیشه به این فکر میکنم که چگونه یک انسان با اینکه عیوبی دارد و خود نیز منکر آن نمی شود ،با این وجود در تلاش است که دیگران را از عیب هایشان مطلع کند و در صدد رفع آنها براید...
    تا بحال فکر نکرده بودم که سینه زنی چنان پیام عمیقی را میتواند داشته باشد.ممنون
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم وظیفه هست .
    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی