چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

بس که آن لبخند سحر دلفریبی ساخته است
آدمی مثل من از دنیا به سیبی ساخته است
.
خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند
عشق از آدم چه موجود غریبی ساخته است

"به یاد شهید محسن حاج رضایی"


در اینستاگرام همراه شما هستم:kaniz.madar

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

حاج احمــــد ...

شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۵:۴۷ ب.ظ

حاج احمد این ایران با آن ایرانی که شما میشناختید خیلی متفاوت است...
همه دم از شما میزنند ولی کسی طاقت حضور شما را ندارد...
با آن جسارت و شجاعتی که از شما سراغ داریم طاقت این ایران را ندارید و به همه اعتراض میکنید و ...
حاج احمد اگر شهید شده اید که هیچ ولی اگر زنده اید
انشاالله هر وقت آزاد شدید از همانجا به لبنان بروید و با سید حسن نصرالله با اسرائیل بجنگید تا شهید شوید
به ایران برنگردید...شما طاقت تحمل ایران ما را ندارید..

به قول حاج سعید قاسمی  اگه حاجی برگرده. تو فرودگاه امام تا از هواپیما اومد پایین مطمئن باشید اولین چیزی که میگه اینه: من گفتم منو ببرین ایران ! چرا آوردین دوبی ؟؟

 دل نوشت:

بیهوده نیست هر نفسم میشود حسیــن ... من با غذای روضه ی تو قد کشیده ام ...

  • کنیز حضرت مادر سلام الله

نظرات  (۱۰)

سلام
اگر موافق هستید تبادل لینک کنیم
ضمناً شما لینک شدید
پاسخ:
سلام 
شما لینک شدین .
سلام علیکم
خداقوت
ممنون که از "حاج احمد عزیز" سردار با اخلاص بی نشان مطلب درج کردید
معمولا هر کسی با یکی دوتا از شهدا خیلی بیشتر حال می کنه
یعنی یه ارتباط خاصی باهاش پیدا می کنه
تموم زندگیمو مدیون حاج احمدم
با افتخار لینک شدید
سالم باشید و حاجت روا



پاسخ:
سلام
انشالله عاقبت بخیر بشید. شما هم لینک میشوید.
التماس دعا
  • جنبش عدالتخواهی محلات
  • جنبش عدالتخواهی بروز است !
    پاسخ:
    موفق باشید انشالله.
  • علی اکبر مجنون الحسین جان
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    تقدیم از ققنوس کربلا
    با سلام به محضر خواهران و برادارن ایمانی ام
    خواهشمنداست هر کدام از عزیزان وقت مکفی برای فعالیت بیشتر در شبکه های اجتماعی از فیس بوک و غیره را دارد با عنایت به توجهات حضرت ولی عصیر ارواحناله الفداه ؛هرچه زودتر کمپین گسترده ای را خطاب به مجامع بین اللملی برای شیخ آزاده ؛شیخ نمر النمر؛ آیت الله رزمنده؛تشکیل دهید و اگر می توانید به زبانهای مختلف این اعتراض گسترده را به گوش مردم جهان برسانید .امیدوارم این پست را مورد حمایت خود قرار دهید .ان شاالله ...
    قبلا به عنوان محب و شیعه ی مولایانمان ارواحناله الفداه از همه شما کمال قدردانی را دارم .اگر دستهای ما به دست هم رسد ؛کمر همه دشمنان اسلام به خاک خواهد رسید به فضل خداوند شکست ناپذیر ......لبیک یا حسین جان....لک لبیک .....
    التماس دعای عهد وفرج مولایمان
    _____________________________________________________
    The Name of God
    Dear sisters and brothers in faith before
    Please leave enough time for any of your loved ones
    More in social networking from Facebook and more attention with regard to
    Imam Arvahna Alfda’ crushed; wide campaign soon
    Addressing the international community to free Sheikh, Sheikh score Alnmr;
    Ayatollah fighter, and if you can not form it into different languages
    Protests to the people of the world know .amydvarm this post
    .anshaallh Your support ...
    Mvlayanman former lover and Shia Arvahnalh Alfdah
    I appreciate all of you would be if our hands together;
    All the enemies of Islam will come back to earth
    By the grace of Allah, the Mighty Lak ...... echo or echo Hussain's life .... .....
    ______________________________________________________________
    بسم الله أیها الأخوات والإخوة فی الإیمان قبل یرجى ترک الوقت الکافی لأی من أحبائک المزید فی الشبکات الاجتماعیة من الفیسبوک والمزید من الاهتمام فیما یتعلق إمام "متضایقین. حملة واسعة قریبا معالجة المجتمع الدولی للافراج عن الشیخ، الشیخ یسجل النمر. مقاتل آیة الله، وإذا کنت لا یمکن أن تشکل الى لغات مختلفة احتجاجات لشعوب العالم تعرف . هذا المنصب .ان شاالله دعمکم ... الحبیب السابق اهل البیت والشیعة ارواحناله الفداه وأنا أقدر لکم جمیعا سیکون إذا أیدینا معا. وجمیع أعداء الإسلام یعود إلى الأرض بفضل من الله العزیز لاک ...... صدى صدى أو الحیاة حسین
    پاسخ:
    چشم 
    سلام
    خیلی قشنگ بود...
    موفق باشی....
    اللههم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم عزیزم . همچنین.
    اللهم صلی علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
  • محمدرضا فلاح
  • سپاس از پست زیباتون
    اجرتان با شهدا
    پاسخ:
    ممنونم از حضور شما .
  • جامانده از پرواز
  • جای شهدا خالی ...خیلی خالی ... خیلی
    التماس دعا
    با دعا برای تعجیل در فرج اقا امام زمان ....
    پاسخ:
    خیلی محتاجیم ...
  • جامانده از پرواز
  • باز هم سلام ممنون از حضورتون ویندوزم خرابه و مدتیه خیلی کم وب میام .انشاالله درست بشه ....بیشتر up کنم
    پاسخ:
     سلام
    وظیفه هست ...انشالله درست بشه وما بیشتر از محضرتون فیض ببریم
  • حضرت مهتاب(کنیز خانم فاطمه زهرا(س))
  • مطلب بسیار جالبی بود خدا مارو با شهدا محشور کنه.
    میدونم دعای خیلی بزرگیه به قول استادم اندازه دهن و حتی تن من نیست
    ولی نمیدونم چرا هروقت اسم یه شهید میاد دلم میلرزه شما کنیز خانمید و قلمتون گیرا حتماً که دعاتونم گیراست .
    ولی یه سوال ذهنمو مشغول کرده شاید پاسخش واضح باشه و خودم دلیل اصلیش اطلاعات زیاد بدونم تو کلیه ی زمینه ها ولی دلم میخواد بدونم چی باعث شده بعضی مطالبتون گیرایی خاصی داشته باشه .
    چیز ویژه ای رو مد نظر داشتید و اون تقویت کردید؟خوشحال میشم پاسخم رو کامل بدید و کوتاه نباشه....
    پاسخ:
    سلام .
    نظر لطف شماست .این قلم شکسته و این نفسی که من حقیر میکشم همش بخاطر اهل بیت وشهداست...
    شاید گیرایی که از نظر شماست بخاطر همینه این وبلاگ برای من نیست برای شهدا واهل بیت هستش.
    شماهم مارا دعاکنیدآبجی جان که سخت محتاجم.

    سلام اجرتان با اقا مطالب همه عالی بوداستفاده کردم
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم از حسن نظر شما و حضورتون ...
    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی