چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

بس که آن لبخند سحر دلفریبی ساخته است
آدمی مثل من از دنیا به سیبی ساخته است
.
خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند
عشق از آدم چه موجود غریبی ساخته است

"به یاد شهید محسن حاج رضایی"


در اینستاگرام همراه شما هستم:kaniz.madar

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

عرفــــه

شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۱۳ ب.ظ

توبه کردیم که دیگر غم دنیا نخوریم 
تا حسین هست غم روزی فردا نخوریم 

توبه کردیم که تا سایه هیأت باقیست 
لحظه ای حسرت آن جنت اعلا نخوریم 

ما حیات دلمان بسته به اشک است و حسین 
نان هر سفره بجز سفره زهرا نخوریم 

گرچه فردا همه از حشمت تو حیرانند 
ما قیامت ز کرامات شما جا نخوریم
خدایا میدونم بدم میدونم غرق گناهم...میدونم اوضاعم خیلی خرابه ...ولی چه کنم؟؟کجارا دارم جز در خونت؟کی دارم به غیر ارباب ؟؟...
دستم خالی ...دلم پر گناهه اما کلی حاجت دارم ...آی ارباب به حق این کاروانی که امروز راهی کربلا میشه ...به حق اون شیش ماهت به حق بی بی رقیه...به حق علمدار خیمه ها ...حاجتم بده...!! آخه کجا برم جز در این خونه ؟؟!!آی ارباب ببخش این گناهای منه ...آدمم کن ..بزار پاک وارد محرم بشم ...عرفه بگذره آدم نشده باشم چه کار باید کنم ؟؟نزار نوکرت دست خالی از در خونتون بره ..!!
  • کنیز حضرت مادر سلام الله

نظرات  (۴)

عید قربان ، پر شکوهترین ایثار و زیباترین جلوه ی تعبد در برابر خالق یکتا بر شما مبارک!
http://www.hegzaco.com
پاسخ:
متشکرم عیدبر شما هم مبارک.
  • خادم الشهدا(میشداغ)
  • سلام
    عیدتان روشن به نور استجابت...


    به روزم..

    یا علــــــــــــــــی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم عید بر شماهم مبارک ...
    موفق باشی آبجی.
    سلام
    بندگی کن تاکه سلطانت کنند
    تن رها کن تا همه جانت کنند
    سر بنه در کف ، برو در کوى دوست
    تا چو اسماعیل ، قربانت کنند
    بگذر از فرزند و مال و جان خویش
    تا خلیل الله دورانت کنند
    عیدتون مبارک
    پاسخ:
    سلام رفیق ...
    چندتاییم مگه ؟؟عید خودم مبارک دیگه:-)
    عرفت قبول ...!!
  • فانوس جزیره
  • امیرالمومنین علی علیه السلام
    عمر تو شماره نَفَسهای توست و این نفَسها را نگهبانی شماره می کند.
    غررالحکم . ح3015


    سلام علیکم
    عید قربان بر شما بزرگوار مبارک
    عاقبتتون بخیر به حق ابوتراب
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم  از حضورتون .
    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی