چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

بس که آن لبخند سحر دلفریبی ساخته است
آدمی مثل من از دنیا به سیبی ساخته است
.
خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند
عشق از آدم چه موجود غریبی ساخته است

"به یاد شهید محسن حاج رضایی"


در اینستاگرام همراه شما هستم:kaniz.madar

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

من و محسن حاج رضایی

شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۰ ق.ظ

اینجا در شهر من وقتی میگن محسن حاج رضایی یعنی صددرصد حاجت روایی ...

این را از پنج شنبه های شلوغ بر سر مزارش میشود فهمید ...از سنگ قبر همیشه شسته اش ..

از اشک چشم همه ی کسایی که که بر سر مزارش می روند ... زیاد راه دور نریم از دل پر گناه من میشودفهمید ...

دستم گرفت آورد توی یه مسیر سخت ...لحظه به لحظه با من بود تا همین امشب ...

از همین ثانیه به بعد هم خواهد بود تا آخر عمر...

تو این راه سخت بعضی روزهاش خوردم زمین خیلی محکم اشکم در اومد

گله کردم بهش ...فقط بهم لبخند زد دستم گرفت ...

و روز از نو روزی از نو دوباره باهم شروع کردیم ...

بعضی روزها خسته شدم بازم بهم لبخند زد دعوتم کرد پیش خودش

رفتم رو به روش وایسادم اشک چشمام نمیزاشت درست عکسش ببینم

ولی حرفای دلم گفتم بهش حال دلم خوب کرد ...وبازم دستم گرفت ...

ای شهیدم

تو اگه نمیخواستی اینجایی که الان هستم هیچ وقت نبودم ...

تو خواستی  باشم ... تو کمکم کردی ...

تو از فردا بازم کمکم کن ...

شاید الان از یه پیچ سخت تو این مسیر گذشتم

حال دلم از فردا که تغییر میکنه .ولی تو حالم خوب تر کن ...مثل همیشه ...

 خودت خوب میدونی که همه ی دار  ندار من تویی .. بیا آبرویم را نبر دل پر گناهم را تنها نزار!!

باکی نیست حتی اگر کسی تمسخرم کند

وقتی درحال حرف زدن باعکس تو هستم...

وقتی چهار زانو رو بروی سنگ قبرت میشینم و به شمعی که برایت روشن کرده ام نگاه میکنم ...

دل خوشیم همینا هست ... همین چادر مشکی پر از خاکم وقتی از کنارت بلند میشوم ...جتی دلم نمیاد خاکش را بتکانم ...

تا آخر دنیا برایم باش ...دلخوشی ام نگیر ...

یا اباصالح المهدی ( عج ) . . . ما قرص نان ز گندم شهر تو میخوریم! چرخد ز آسیاب شما روزگار ما...

  • کنیز حضرت مادر سلام الله

نظرات  (۸)

سلام.
ان شاءالله که حاج محسن کمکت کنه.....
التماس دعا....
پاسخ:
سلام
انشالله ...
دعام کن
  • امید فاطمی نسب
  • با سلام
    در ارتباط با زیارت وطلبیده شدن توی بحث"خدایا با من چکارداری؟"4 حرفهایی زدم که گمان می کنم به خوندنش بیارزه.
    توی این مطلب به این پرداختم که ما دو نوع طلبیده شدن داریم واینکه معنای هر کدام چیه؟!
    موفق باشید وهر وقت به شهیدتون سر زدید ما را هم از دعای خیر فراموش نکنید.
    پاسخ:
    سلام
    چشم ...
    سلام
    کجاگل های پَرپَر می فروشند؟
    شهادت را مکرّر می فروشند؟
    دلم در حسرت پرواز پوسید
    کجا بال کبوتر می فروشند؟
    خدا قوت!
    پاسخ:
    سلام
    شهادت نصیبت خواهرم .
    التماس دعا
  • خادم الحسین
  • سلام.
    زیبا بود مثل همیشه
    به دل نشست

    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم از شما .
    محتاج دعاییم
  • خادم الحسین
  • سلام.
    با مطلبی جدید به روزیم با عنوان:
    اسلام=اخلاق
    همراه با سخنرانی بسیار زیبا از
    حجت الاسلام سید حسن آقا میری در این باره...
    منتظر شما و نظرات زیباتون
    یا زهرا
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    موفق باشید .
    سلام مهربونم
    سپیدارم...
    مطالبت عالیه,دوست دارم ک اونا رو دوستامم بخونن و لایک و نشرش کنند...خوشحال میشم بیایی جامعه مجازی فیس کمپ (دارای مجوز از وزارت ارشاد)
    *راستی,میتونی با یه تنظیم ساده ,تبلیغ وبلاگتم بجای حق امضات بزاری...
    Facecamp.ir
    و یا campchat.ir

    اینم لینک شخصیمه(خوشحال میشم از این طریق عضو بشی):
    http://facecamp.ir/signup/invited:cecca6029a01c83a75ead54899a535d7

    فدامدات
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم انشالله سر میزنم.
    با سلام ...با ثبت رایگان لینک خود در دایرکتوری بزرگ و قدرتمند 6link.ir سبب افزایش بازدید و محبوبیت خود در گوگل شوید برای ثبت لینک خود کلیک کنید : www.6link.ir
    پاسخ:
    سلام ممنون.
    سلام

    وبلاگ زیبایی دارید
    راستی روز عرفه ما رو از دعای خیرتون بی نصیب نکنید
    اگر مایل هستید تبادل لینک کنیم
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم شما هم همچنین.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی