چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

بس که آن لبخند سحر دلفریبی ساخته است
آدمی مثل من از دنیا به سیبی ساخته است
.
خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند
عشق از آدم چه موجود غریبی ساخته است

"به یاد شهید محسن حاج رضایی"


در اینستاگرام همراه شما هستم:kaniz.madar

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دلتنگ حرمم ...

پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۳۸ ق.ظ

وسط جاذبه ی این همه رنگ...

نوکرت تا به ابد رنگ شماست...

بی خیال همه ی مردم شهر...


دلم آقا به خدا تنگ شماست...
  • کنیز حضرت مادر سلام الله

نظرات  (۸)

سلام.
خون چرا از دوری خاکت نبارم؟ کربلا

مانده‌ام من بی تو از دنیا چه دارم کربلا



گفته‌اند از آسمان‌ها، من ولی از کودکی

در هوای بوی خاکت بی‌قرارم کربلا



روزها را هی شمردم تا که شد وقت سفر

تا بیایم لحظه‌ها را می‌شمارم کربلا



دست خالی آمدن سوی تو خوش اقبالی است

دارم آه و تشنگی در کوله بارم کربلا



خاک ما گِل کرده‌اند از روز اول با فرات

زاده‌ی عشق تواند ایل و تبارم کربلا



بی‌قرار از دیدن سقای تشنه پیش آب

اشک ریزان تا قیامت روزه دارم کربلا



من کبوتر نیستم - حالا بماند چیستم -

هر چه هستم، بسته بر این در مهارم کربلا



با ملائک‌ روضه می‌گیریم بگذارند اگر

ذره‌ای از تربتت را در مزارم کربلا



«عاقبت خاک گِل کوزه گران» هم گر شوم

با نسیم آید به سوی تو غبارم کربلا



آمدم، رفتم، چه می‌شد برنگردم یک سفر

مثل حر روزی بگیری در کنارم کربلا
پاسخ:
سلام .
انشالله دیدن"حـــــرم" روزی همه ...
اللهم الرزقنا کربلا ...
  • ســــرباز صفــــر وطــــن
  • سلام
    شما دعوتید به شیعه بلاگ...
    به روزیم با «نسل سوخته»...
    منتظر کامنت های پر شورتان هستیم..
    یاعلی...
    http://shiehblog.blog.ir/
    پاسخ:
    سلام
    انشالله سر میزنم
    التماس دعا
    یا حسین
    سلام
    ان شاء الله بزودی دعوت بشید
    پاسخ:
    سلام
    انشالله قسمت همه ی دوست دارانش ...
    سلام
    شاهراهِ عشق باشد پیچ و تابش بیشتر

    هر که عاشق پیشه تر حالِ خرابش بیشتر



    هرکه را اندازه یِ ظرفیتش مِی میدهند

    هر که شد پیر ِ خراباتی، شرابش بیشتر



    محفل اشک و دعا ما را خدایی میکند

    هر که اشکش بیشتر قطعاً ثوابش بیشتر



    بهر ِ رفتن سویِ میخانه میانِ عاشقان

    خوش به حالِ آنکه میباشد شتابش بیشتر



    حسرتی بر دل ندارد آن غلام ِ پیر که

    بین روضه طی شد ایام ِ شبابش بیشتر



    چشم اگر آلوده گردد اشکِ آن کم می شود

    میوه هر چه دور از آفت باشد آبش بیشتر



    پیش اربابش سرش بالاست آنکه قبل مرگ

    دائماً باشد حواسش به حسابش بیشتر

    .

    .

    .

    نهضتی که پرچمش در دست اولادِ علی ست

    شک ندارم طولِ عمر انقلابش بیشتر



    شاعر : علی ذوالقدر
    پاسخ:
    سلام
    کربلا روزیت آبجی . ممنونم از حضورت.
    التتماس دعا
    سلام علیکم
    هر چند غرق مشکلیم اما به زودی
    می‎آید آن حلّال مشکل‎ها به زودی
    پیداست پشت ابر غیبت روی خورشید
    پس می‎شود روشن دو چشم ما به زودی
    در پوست خود هم نمی‎گنجیم از شوق
    چون که به زودی می‎رسد آقا به زودی
    صبح ظهورش می‎رسد از سمت مکه
    دنیا گلستان می‎شود یکجا به زودی
    صوت دل انگیز اذانش پخش گردد
    مثل اذان اکبر لیلا به زودی
    با« اشهد انّ امیرالمومنینَ»ش
    خوشحال گردد مادرش زهرا به زودی
    با ذکریا زهرا رود سمت مدینه
    تا که بگیرد انتقامش را به زودی
    با هیزمی که یادگاریِ مدینه است
    یک کوه آتش می‎کند بر پا به زودی
    شهر مدینه پایتخت شیعه گردد
    مثل خراسان می‎شود آن‎جا به زودی
    گلدسته، گنبد، پنجره پولاد و مرقد
    صحن بقیعش می‎شود زیبا به زودی
    بالای سقاخانه‎ی آن می‎نویسند
    یا عمی العباس، یا سقا به زودی
    از دست زهرا مادرش می‎گیرم آخر
    برگ برات کربلایم را به زودی
    پاسخ:
    سلام
    بسیار ممنونم از حضورتون .
    انشالله کربلا روزی تون ...
    التماس دعا
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    آخرین نماز یکشنبه این ماه فراموش نشه
    خیلی التماس دعا دارم بزرگوار
    این حدیث هدیه به شما :

    رسول مهربانیها (صلوات الله و سلام علیه)

    هر کس بتواند کار حرامی انجام دهد ولی آن را فقط بخاطر ترس از خدا رها کند خداوند پیش از آخرت و در همین دنیا بهتر از آن را به او عوض دهد.
    منتخب میزان الحکمه. ح 1517

    وبلاگ فانوس جزیره هر روز به روز می گردد با حضور نویسندگان مختلف
    هر روز منتظر حضور شما در فانوس جزیره هستیم بزرگوار
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم از حضورتون .
    انشالله سر میزنیم به وبلاگتون.
    التماس دعا
  • جامانده از پرواز
  • فقط ..التماس دعا ....
    خیلی زیاد ....
    پاسخ:
    شما عزیز من هستین مگه میشه دعاتون نکنم ...!!
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    هفته دفاع مقدس بر شما بزرگوار مبارک ، امید که ادامه دهنده راه شهدا باشیم و شرمنده شهدا نشویم.
    پیام شهید به شما بزرگوار:
    نهی از منکر
    از اصفهان به قم می رفت. صدای آهنگ مبتذلی که راننده گوش می کرد شهید جلال افشار را آزار می داد. رفت با خشرویی به راننده گفت:
    اگه امکان داره یا نوار رو خاموش کنید یا برای خودتون بذارین.
    راننده با تمسخر گفت:
    اگه ناراحتی می تونی پیاده شی!
    جلال رفت توی فکر! هوای سرد بیابان تاریک و ... نیت کرد تا وجدان خفته راننده را بیدار کند. این بار به راننده گفت:
    اگه خاموش نکنی پیاده میشم!
    راننده هم نه کم گذاشت نه زیاد، پدال ترمز را فشار داد و ایستاد و گفت:
    بفرما!
    جلال پیاده شد. اتوبوس هنوز خیلی دور نشده بود که ایستاد!
    همین که جلال به اتوبوس رسید، راننده به جلال گفت:
    بیا بالا جوون ، نوار رو خاموش کردم.
    سالها بعد که خبر شهادت جلال را به آیت الله بهاء الدینی دادند، ایشان در حالی که به عکسش نگاه می کرد فرمودند:
    امام زمان (عج) از من یک سرباز خواست، من هم صاحب این عکس را معرفی کردم.
    راز گل سرخ / ص10
    جهت شادی روح شهید صلوات .. ان شاالله میهمان اهل بیت باشد
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
    پاسخ:
    سلام
    متشکرم از شما .
    اللهم صلی علی محمد وآْل محمد وعجل فرجهم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی