چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

بس که آن لبخند سحر دلفریبی ساخته است
آدمی مثل من از دنیا به سیبی ساخته است
.
خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند
عشق از آدم چه موجود غریبی ساخته است

"به یاد شهید محسن حاج رضایی"


در اینستاگرام همراه شما هستم:kaniz.madar

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

به هوش باشیم

جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۱۱ ب.ظ

به هوش باشیم
چادر تو
خط مقدم نبرد است
رمز: «یـــــــــــــ زهرا سلام الله علیهاءـــــــــا»
" حجاب مانند اولین خاکریز جبهه است
که دشمن برای تصرف سرزمینی حتما باید اول آن را بگیرد" شهید مطهری"

دل نوشت:

یابن الحسن

شنیدمت که نظر میکنی به حال ضعیفان
تبم گرفت و دلم خوش به انتظار عیادت...

چادرخاکی با فضای جدید میزبان شما بزرگوران هست

فقط انشالله میزبان خود صاحب وبلاگ حاج محسن عزیزم باشد همین.

التماس دعا

  • کنیز حضرت مادر سلام الله

نظرات  (۶)

  • امیدفاطمی نسب
  • با سلام
    چون دیدم که همت خودتون را بر تقویت عفاف وحجاب گذاشتید گفتم یک نمونه از مطالب وبلاگم را به عنوان نظر بیارم.
    "مهربانی مدنی" 2
    خواهرم! با من مهربان باش!!
    خانمی با آرایش وارد مسجد شد وچادری برداشت وبه سمت سجاده اش رفت. با تعجب دید یک خانم چادری جای اورا گرفته وسجاده ی اورا کنار گذاشته.
    پرسید:"ببخشید خانم! اینجا جای منه شما جای من نشستید."
    خانم چادری–که معلوم بود اینکار را ازقصد انجام داده- خونسرد گفت:"ببخشید مگه چه اشکالی داره؟!"
    -"می گید چه اشکالی داره!! واقعاً که... منو مسخره کردید؟!"
    خانم چادری:"مگه حالا چی شده چرا جوش آوردی؟!"
    -"یعنی چه خانم خجالت نمی کشی جای مردم رو غصب می کنی؟!نمی دونی نماز اینجا اشکال داره؟!"
    چادری:عذر می خوام فضولی می کنم.اگراینکار اشکال داره،اگه غصب جای یکی دیگه ایراد داره،چرا شما -با این قیافه- توی دل "مرد یکی دیگه" پا می ذاری؟!!!
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم انشالله سرمیزنم به وبلاگتون.
    التماس دعا
    سلام
    حجاب بر صورت هر کسی که می‌نشیند

    بر سیرتش هم ، جا خــــــوش می‌کند

    اگر هم جنسش باشد ....
    مبارک باشه....
    پاسخ:
    سلام
    سلامت باشی ...التماس دعا
  • هیئت یاد یاران
  • سلام علیکم
    قالب جدیدتون مبارک . در ضمن به روزیم
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم از شما.
    الحمدالله انشالله سر میزنم.
    چادرت را محکم بگیر ,تاریخ تکرار میشود...
    شاید بیاید روزهایی که باید از کوچه های شام بُگذری ...
    و فرق تو با آنها این است که تو از پای درس کربلا آمده ای ...
    آری ...
    چادری ها زهرائی نیستند اگر پهلوهاشان درد دین نداشته باشد..
    پاسخ:
    واقعا چادری ها زهرایی نیستن ...با هزاران اگر ...
    قالب نو مبارکه

    قالب عوض شده فکر کردم اشتباه اومدم :)
    پاسخ:
    ممنونم  قدم رنجه فرمودین ...:-)

    باعرض سلام وخداقوت ازخواندن مطالبتون دلم آرام گرفت خوشحال میشم نظرتون رادرباره وبلاگم بدونم متشکرم به امیددیدار
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم شما لطف دارید .
    چشم سر میزنم به وبلاگتون.
    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی