چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

بس که آن لبخند سحر دلفریبی ساخته است
آدمی مثل من از دنیا به سیبی ساخته است
.
خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند
عشق از آدم چه موجود غریبی ساخته است

"به یاد شهید محسن حاج رضایی"


در اینستاگرام همراه شما هستم:kaniz.madar

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

خدایـــــا تو ببخش منا

شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۳۵ ب.ظ

 

 

 

شهادت اول مظلوم عالم بر همه ی مسلمین تسلیت باد

 

خدایـــــا خودت گفتی دل شکسته میخری 

خدایـــــا ببین بخاطرت چی دارم میکشم

خدایـــــا آدمم کن دیگه

خدایــــــادیشب که گفتم غلط کردم 

گفتم خودت بیا حالمو خوب کن

خدایـــــا حالا که من اومدم در خونتون

نزار دست خالی برم

نزار یه جوون امیدش نا امید بشه 

کمکم کن که اصلا حال دلم خوب نیست ...

خدایـــــا تو ببخش منابه حق آقای غریب امروز

.

.

.

.

حرف دلم:

خدایا
بسوزان گناهانم را
بگذار لااقل دنیا
یک هلوکاست واقعی ببیند!
  • کنیز حضرت مادر سلام الله

ببخشش

گناه

رمضان

امام علی(ع)

خدا

نظرات  (۲)

  • نوریه محمدی
  • سلام !
    چقدر قشنگ بود خواهری . می دونی ؟! اکثر بچه مسلمونا ، همین حرفا توی دلشونه به نظرم .
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم آبجی نظرلطفته.
    ایشالله بتونیم به بچه مسلمون واقعی باشیم
  • فرزند آدم
  • قطعا میامرزه ....
    ببینیم ازین به بعد چه میکنیم...
    پاسخ:
    خدا کنه شرمنده نشیم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی