چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

بس که آن لبخند سحر دلفریبی ساخته است
آدمی مثل من از دنیا به سیبی ساخته است
.
خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند
عشق از آدم چه موجود غریبی ساخته است

"به یاد شهید محسن حاج رضایی"


در اینستاگرام همراه شما هستم:kaniz.madar

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

خــــــدایاشکرت...

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۱۲ ب.ظ

 
من خدایی دارم . . . خدایی دارم ،  که در این نزدیکی‌ست . . .
نه در آن بالاها !مهربان ، خوب ، قشنگ . . .چهره‌اش نورانیست
گاه‌گاهی سخنی می‌ گوید ،با دل کوچک من ،
ساده‌تر از سخن ساده مناو مرا می‌فهمد‌ !
او مرا می‌خواند،او مرا می‌خواهد ،او همه درد مرا می‌داند . . .
یاد او ذکر من است ، در غم و در شادیچون به غم می‌نگرم ،
آن زمان رقص‌کنان می‌خندم . . .که خدا یار من است ،
که خدا در همه جا یاد من است .او خدایست که همواره مرا می‌خواهد ،
او مرا می‌خواند
او همه درد مرا می‌داند . . .
 
دل نوشت:
پنج روز از ماه رمضون گذشته هنوز دست خالیم ...هنوز آدم نشدم ...
هنوز نگفتم خدایاشکرت که یه ماه رمضون دیگه ام درک کردم...
خدایاشکرت که هنوز نفس میکشم تو این ماه عزیز...
هزارتا خدایاشکرت بدهکارم به اون که بالای سرمه به خدای خوبم ...بخاطر داشتن بهترینا...
بخاطراینکه غصه  دادی تا بازم بیام در خونت..شکرت که رهام نکردی به حال خودم...
خدایا دیدی فراریم ولی گفتی بیا میبخشمت...
همین صبحی یه قدم واست برداشتم ظهر نشده حالمو خوب کردی...
این یعنی هنوز دوستم داری هنوز برات مهمم ...
بی تعارف بگم تا آویزون چادر مادرم هیچ غمی ندارم ...
 و هنوز حواست هست بهم ...
خدایا شکرت که حاج محسن بهم دادی...
خدا خیلی دوست دارم هرجور فکرمیکنم میبینم من بدم ولی این تویی که خیلی بزرگی...
خدایا هیچ وقت رهام نکن ...دیدی تو دعای کمیل همیشه میگم:
 گیرم که بر عذاب تو صبر کنم اما با فراق دوری تو چه کنم؟؟
هیچ وقت تنهام نزار خدای خوب من....
 
صرفاجهت اطلاع:عزیزانی که نظر خصوصی میزارن و طلب حلالیت میکنن برای کپی مطالب
ازنظر من کپی مطالب هیچ اشکالی نداره . فقط شادی روح شهدای شهرم و حاج محسن عزیز صلوات بفرستن.
  • کنیز حضرت مادر سلام الله

غصه

شکرخدا

حاج محسن

رمضان

حضرت مادر

خدا

نظرات  (۸)

سلام

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ؛

ماه ایستادگی و مبارزه با دشمن بزرگی بنام " خود " بر همگان مبارک باد !

التماس دعا!

یاعلی!
پاسخ:
سلام
فرارسید ماه رمضام بر شما هم مبارک.ممنونم از حضورتون.
محتاج دعاییم
  • سلحشوران شهر نراق
  • سلام . از اینکه با ما همسنگر هستی خوشحالیم . انشاءالله شهدا و حاج محسن از ما راضی باشه .
    از محلاتی ها زیاد می نویسیم و عکسشان را نمایش می دهیم . نمی دانم رزمندگان و همه شهدای محلات را می شناسی؟ خیلی بزرگوار بوده و هستند .
    پاسخ:
    سلام
    وظیفه هست ...ممنونم ازحضورتون
    تا اونجا که اجازه بدن بهم وتوفیق باشه میشناسم شهدا را و از وبلاگ شما هم استفاده کردم...
    التماس دعا
    سلام
    خدایاشکرت.....
    برام دعاکن....
    پاسخ:
    سلام
    محتاجیم ...
  • علیرضا علاقه مندان
  • سلام علیکم بزرگوار
    ما که کسی نیستیم که دعا بکنیم
    اون چیزی که وظیفه بوده، این بوده که به هرحال فیضی که توی این یک سال و خورده ای که از جانب شما به ما رسیده باید جبران میشده
    ما هم بر حسب وظیفه زیرناودون طلا اسم بردیم از همه بچه های دیدار
    شما هم واسه ما خیلی دعا کنین
    داریم کنکوری میشیم کم کم ...
    حال دلمون هم اصن مساعد نیست !!!
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنونم از شما. بزرگوارید. مناشرمنده کردین. همیشه احتیاج دارم به دعاهای شما بزرگواران.
    چشم ماهم دعا میکنیم براتون.انشالله موفق باشید و سرباز امام زمان (عج).
  • بنی الزهرا(س) ...
  • سلام ...
    با دو مطلب در وب ثائر الزهرا(س) بروزیم
    +رمضانــــــــــــ1435ـــــــ
    +باید برای بردن نامت وضو گرفت
    یا حســـــــــــــــــــــــن
    پاسخ:
    سلام
    چشم سر میزنم .
    موفق باشید التماس دعا
  • شهید مرتضی آوینی
  • بسم الله
    سلام علیکم
    خیلی ممنون بانو...
    از قسمت تصاویر بسیار لذت بردیم
    خداقوت و دعای حضرت زهرا(س) پشت و پناهتون
    التماس دعا
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    نظر لطف شماست.
    انشالله عاقیت به خیر شوید.
    محتاج دعاییم.
  • خادم الحسین
  • سلام علیکم
    دلم هوای محرم دارد...
    به روزیم و منتظر نظرات زیبای شما هستیم...
    التماس دعا
    یا علی مدد
    پاسخ:
    سلام
    موفق باشید
  • فرزند آدم
  • واقعا ماه رمضون به سرعت داره میره و هنوز ....
    ولی واقعاخدارو شکر ...
    الان وقتشه یاعلی بگیم ...
    به خودمون بیایم ...
    پاسخ:
    و هنوز دستم خالی ...
    یـــــا علی ....
    خیلی التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی