چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

بس که آن لبخند سحر دلفریبی ساخته است
آدمی مثل من از دنیا به سیبی ساخته است
.
خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند
عشق از آدم چه موجود غریبی ساخته است

"به یاد شهید محسن حاج رضایی"


در اینستاگرام همراه شما هستم:kaniz.madar

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

حاج حسین یکتا

سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۳۳ ب.ظ

فقط ده دقیقه گوش به حاج حسین یکتا بدیم قشنگ گفته برا امثال من خراب...

 دل نوشت:

حسین فریاد می زند: "هل من ناصر ینصرنی؟" و من درحالی که ....

  • کنیز حضرت مادر سلام الله

بصیرت

خون شهدا

بسیجی

نظرات  (۴)

سلام
امیدوارم این توفیق الهی نصیبتون بشه
تشریف بیارین
پاسخ:
سلام.
ممنونم موفق باشید
سلام.
عالی بود....
پاسخ:
سلام .
خدا از سر تقصیراتمون بگذره ... همین !!
سلام.ببخشید دقیقا باید کجا و به چی گوش بدیم؟؟؟
پاسخ:
سلام. 
باید مرورگرتون عوض کنید . با اکسپلورر صوت باز نمیکنه .
ممنونم از حضورتون . التماس دعا
بسیار زیبا....
پاسخ:
ممنونم از حضورت فاطمه جان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی