چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

بس که آن لبخند سحر دلفریبی ساخته است
آدمی مثل من از دنیا به سیبی ساخته است
.
خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند
عشق از آدم چه موجود غریبی ساخته است

"به یاد شهید محسن حاج رضایی"


در اینستاگرام همراه شما هستم:kaniz.madar

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

باید تمام حاشیه‌ها را رها کنم...
آقا اجازه هست شما را صدا کنم؟ اینجا کسی به فکر شما نیست! چاره نیست! باید که راه را، ز رفیقان جدا کنم!
شاید ز یاد رفته‌ای آقا ! چگونه من، با این‌همه گذشتن ِآدینه، تا کنم؟
آنقدر جمعه رفت و خبر نیست از شما، مانده ام چگونه آمدنت را دعا کنم!؟
دل در قنوت بود و دو چشمم به خواب رفت... باید نمازهای خودم را قضا کنم!
با شعر هم نمی‌شود از غربتت سرود... آقا چگونه دِین خودم را ادا کنم؟
 
 
دل نوشت:
از دیروز تا حالا دلم بدجور فاطمیه ای شده همش تنگه برا روضه ها
دعام کنید ...
وقتی گدای فاطمه بودن برای ماست احساس میکنیم که دو عالم گدای ماست...
 
 
خون دل نوشت:دغدغه اقا فرهنگ است دغدغه دولت فرنگ!
 
  • کنیز حضرت مادر سلام الله

امام زمان

دولت

فرج

فرهنگ اسلامی

فاطمیه

دعا

نظرات  (۶)

چقدر جالبند واژه های وارونه:
"گنج" و "جنگ"
"درمان"و " نامرد"
"قه قه" و "هق هق"
اما "درد" همان "درد" است.
آقا جان،حجة بن الحسن(عج)،دلم آرامش وارونه میخواهد:"شما را"

"اللهم عجل لولیک الفرج"
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
با اخبار جدید اتحادیه انجمن اسلامی شهرستان بروزیم
پاسخ:
سلام
موفق باشید
سلام
دلم جز هوایت هوایی ندارد

لبم غیر نامت نوایی ندارد

وضو و اذان و نماز و قنوتم

بدون ولایت بهایی ندارد

دلی که نشد خانه ی یاس نرگس

خراب و است و ویران ، صفایی ندارد

بیا تا جوانم بده رخ نشانم

که این زندگانی وفایی ندارد....
پاسخ:
سلام 
بیا تا جوانم بده رخ نشانم ...
سلام.
طعم تربت به روز شد.
منتظر نظراتتون هستیم...

التماس دعا
یا جوادالائمه(ع)
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام.
موفق باشید
سلام.

پیشاپیش میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت مولا امیرالمومنین

:شاه مردان-شیر یزدان-مرد عرفان-جان عالم-یار خاتم-عشق و جانم

حضرت علی علیه السلام

و روز پدر گرامی باد.


با شعری در مورد حضرت علی به روزیم.
منتظر شما و نظرات زیباتون.
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا

یا علی مدد
پاسخ:
سلام
موفق باشید
  • حرف لر(کانون وبلاگ نویسان لرستان)
  • سلام
    وب قشتگی دارید... با افتخار در قسمت حامیان ما سایت حرف لر لینک شدی....
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم از شما .
    موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی