چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

بس که آن لبخند سحر دلفریبی ساخته است
آدمی مثل من از دنیا به سیبی ساخته است
.
خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند
عشق از آدم چه موجود غریبی ساخته است

"به یاد شهید محسن حاج رضایی"


در اینستاگرام همراه شما هستم:kaniz.madar

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

مرز جنون . . .

جمعه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۲۱ ب.ظ

 
 
کلماتم را 
در جوی سحر می‌شویم 
لحظه‌هایم را 
در روشنی باران‌ها 

تا برای تو شعری بسرایم، روشن 
تا که بی‌دغدغه بی‌ابهام 
سخنانم را 
در حضور باد 
این سالک دشت و هامون 
با تو بی‌پرده بگویم 
که تو را 
دوست می‌دارم تا مرز جنون 
 
                                                     دکترمحمدرضا شفیعی کدکنی
دل نوشت:

طوفان طبس یعنی گزینه های خدا همیشه روی میز است.

  • کنیز حضرت مادر سلام الله

آمریکا

نظرات  (۳)

خدایا !

شب های نبودنش به درازا کشیده

آفتابگردان از شب می هراسد

بشکاف پهنه ی تاریک آسمان غیبت را .

این همه یلدای تاریک بس نیست ؟ !

ای نور خیره کننده !

بیا وچون روشنایی هنگام فلق

تیرگی نبودنت را از آسمان دنیا بزدای .

چشمانم وقف تو

روز و شب به انتظار طلوعت می نشینم .

پاسخ:
اللهم عجل ولیک الفرج...
در نگاه ات همه ی مهربانی هاست:
قاصدی که زندگی را خبر می دهد.
و در سکوت ات همه ی صداها:
فریادی که بودن را تجربه می کند.....
پاسخ:
ممنونم آبجی ...
سلام

می گویند با یک گل بهار نمی شود

اما من گلی سراغ دارم که با او دنیا گلستان می شود!

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج!

یاعلی!
پاسخ:
سلام
اللهم عجل لولیک الفرج...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی