چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

بس که آن لبخند سحر دلفریبی ساخته است
آدمی مثل من از دنیا به سیبی ساخته است
.
خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند
عشق از آدم چه موجود غریبی ساخته است

"به یاد شهید محسن حاج رضایی"


در اینستاگرام همراه شما هستم:kaniz.madar

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

من وحاج محسن...

جمعه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۴۹ ق.ظ
دیرور بلاخره بعد از هشت روز جدایی رسیدن به عشقم خیلی حالمو خوب کرد ...خیلی ..
حاج محسن دلم تنگ شده بود براخاکای رو مزارت ...برا دوباره شستن مزارت ...
 دست کشیدن رو مزارت ...روی تک تک کلماتش ..بسیجی ...طلبه...شهید ...محسن ...حاج رضایی...شهادت...والفجر 8...
دلم تنگ شده بود برای خودت ...خود خودت ...
برای خریدن اشکاهایم ...برای لبخند بی نهایتت ...
رفیق تو ببخش منا ..روزگار وقتی ناجور فشار میاره...وقتی سخت میگیره بهت ...
واسه امثال منی که ایمان نداریم جنبه نداریم سخت میگذره...
سخت گذشته این یک هفته ...وگرنه من کجا قهر کجا ...
میدونم اشتباه از خودمون بود ...میدونم بازم شما بزرگی کردی ...
یادته میگفتم زندگی بدون حاج محسن یعنی مرگ ...؟؟
این هشت روز جدایی به من ثابت کردکه همه ی زندگی منی ...
که همه ی دلخوشی منی ...
من زنده ام به خاطر اون سلام هایی که اول صبح بهت میدم ...
بخاطر درد ودل باتو ...
وگرنه زندگی در این شهر خیلی سخته ...اگه تو را نداشته باشم میمیرم ...
حاج محسن بدی های منا ببخش دعاهات در حقم قطع نکنه ...
کمکم کن ...
گره این قسمت از زندگیم به دست خودت باز میشه...پس منتظرم که دستمونا بگیری ...
 
دل نوشت:
خــــــواهرم
به چادر بی تفکرت ناز نکن اینها که امروز برهنه اند روزی چادر به سر بودند
 به ایمانی بناز که تا لحظه مرگ بر سرت باشد و برای داشتنش دو دل نباشی... 
 
خون دل نوشت:
خدایا! چراغ انهایی را که به دشمنان این ملت چراغ سبز نشان می دهند خاموش کن... 
  • کنیز حضرت مادر سلام الله

چادر

حاج محسن

درد دل

نظرات  (۶)

سلام.
به روزیم با مطلب "شهیدی دیگر در راه امر به معروف"

منتظر شما و نظراتتون...

یا علی مدد

التماس دعا
پاسخ:
سلام.
حتما سر میزنم.
محتاج دعاییم
سلام.....
....با مشق شبه ""عشق به خدا بدون افسردگی!قشنگه""بروزیم....
..................................یاعلی مدد...................................
پاسخ:
سلام.
موفق باشید.
حتما سر میزنم.
سلام.
دل نوشتت خیلی به دلم نشست.
انشاالله حاج محسن گره زندگیتو باز کنه.
پاسخ:
سلام.
ممنونم . ان شالله از دعای شما خوبان ...
سلام علیکم
با مطلب جدید به روزیم . خوشحال میشیم سری بزنید .
سلام بر مادر پسران ...
پاسخ:
سلام.
چشم حتما سر میزنم .
خیلی التماس دعا.
سلام
سلام ما رو هم به حاج محسنتون برسونید و پیشش دعامون کنید

باید در مسیر این عزیزان حرکت کرد
پاسخ:
سلام.
حاج محسن اگه نگاهمون کنه حتما ...!!
التماس دعا
سلام....
کم سرمایه ای نیستــــ داشتن آدمهایی که حالتــــ را بپرسند ؛

از آن بهتر داشتنِ آدمهایی است که :

بتوانی در جواب احوالپرسی هایشان بگویی :

خوبـــــ نیستـــــم ... !!!

امروز فهمیدم هیچ حسی به اندازه اینکه دلت از خودت گرفته باشد بد نیست

حسی بد تر از دلتنگی هایی که گاهی می آیند و دلیلشان را نمی دانی

امروز فهمیدم عهد بستن با خدا خیلی بزرگی می خواهد

امرو فهمیدم اول باید با خودت عهد ببندی و بعد اگر لیاقتش را داشتی با خدا عهد

امروز روز عهدبستن است با خودم
پاسخ:
سلام .
بله دقیقا همینطوره ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی