چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

بس که آن لبخند سحر دلفریبی ساخته است
آدمی مثل من از دنیا به سیبی ساخته است
.
خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند
عشق از آدم چه موجود غریبی ساخته است

"به یاد شهید محسن حاج رضایی"


در اینستاگرام همراه شما هستم:kaniz.madar

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

وای مادرم ...

شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۱۴ ب.ظ

 
بانو سه ماه منتظر این دقیقه ام
مشغول کار خانه شدی، خوش سلیقه ام!
 
زهرا مرا چه قدر بدهکار می کنی!
داری برای دل خوشی ام کار می کنی؟
 
دراین سه ماه، آب شدم، امتحان شدم
با هر صدای سرفه ی تو نصفه جان شدم
 
با دیدنت، نگاه مرا سیل غم گرفت
با اولین تبسم تو، گریه ام گرفت
 
این بوی نان داغ به من جانِ تازه داد
حتی به پلک های حسن، جان تازه داد

 
زحمت نکش! هنوز سرت درد می کند
باید کمک کنم، کمرت درد می کند
 
آیینه ی پر از ترکم، احتیاط کن!
فکری به حال و روز بدِ کائنات کن
 
تا کهنه زخم بازوی تان تیر می کشد
دستاس خانه، آه نفس گیر می کشد
 
از دست تو، به آه شکایت بیاورم
نگذاشتی طبیب برایت بیاورم
 
با اینکه اهلِ صحبت بی پرده نیستم
راضی به رنج دستِ ورم کرده نیستم
 
جارونکش! که فاطمه جان درد می کشم
دارم شبیه پهلوی تان درد می کشم
 
جارو نکش! که عطر بهشت است می بری
رویِ مرا زمین نزن این روز آخری
 
باغ بدون غنچه و گل دلنواز نیست
ویرانه را به خانه تکانی نیاز نیست
 
گیرم که گرد گیری امروز هم گذشت...
فصل بهار آمد و این سوز هم گذشت...
 
آشفته خانه ی جگرم را چه می کنی!
خاکی که ریخته به سرم را چه می کنی!
 
زهرا به جای نان، غم ما را درست کن
حلوای ختم شیر خدا را درست کن
 
مبهوت و مات ماندم از این مِهر مادری!
دست شکسته جانب دستاس می بری!
 
جانِ علی بگو که تو با این همه تبت!
شانه زدی چگونه به گیسوی زینبت!
 
شُستی تن حسین و حسن با کدام دست !
آماده کرده ای تو کفن با کدام دست !
 
حرف از کفن شد و جگرت سوخت فاطمه
ازتشنگی، لبِ پسرت سوخت فاطمه
 
حرف از کفن شد و کفنت ناله زد حسین
خونابه های پیرهنت ناله زد حسین
 
 
 دل نوشت:

برای مادری گریه کن

که می خواستند

 غصب کنند

 حتی گریۀ او را

  • کنیز حضرت مادر سلام الله

مادر

نظرات  (۶)

سلام
بی بی بسمت توست همه خواهش دلم
یعنی تویی بهانه ی آرامش دلم

فاطمیه..سینه زنی..روضه..پناه ماست
هیئت مکان و مرکز پالایش دلم
التماس دعا....
پاسخ:
سلام.
هئیت مکان ومرکز پالایش دلم ...به به ..
خیلی محتاج دعاهستم..
  • جامانده از پرواز
  • با سلام و تسلیت ایام فاطمیه
    تسلیت ایام بزرگترین غم در عالم اسلام ..
    بزرگترین ظلم و بزرگترین انحراف در تاریخ ...
    تسلیت برای دردهایی که تسلیت نمی پذیرند و ارامش نمی گیرند مگر انکه منتقم ان بیاید ...
    امیدوارم تسلیت برای ما بهتر شدن و فاطمی بودن ما باشد ...
    تا شاید با بهتر شدن ما صاحب یوم فتح ظهور نماید .....
    به منبر دیواری دعوتید ..
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام.
    ایام بر شما هم تسلیت .
    خدا کنه بتونیم فاطمی وار زندگی کنیم.
    خیلی التماس دعا .
  • جامانده از پرواز
  • این مطلب زیبا در وب کپی می شود
    پاسخ:
    خواهش میکنم شما صاحب اختیارید.
    ازتون عذر میخوام یدونه ازنظراتتون تایید نشد.متشکرم از لطف بی نهایت شما .
    سلام دوست گرامی

    یکی از مسائلی که درباره عید نوروز مطرح است این است که آیا این روز مقارن با عید غدیر قمری است یا خیر؟ برای حل این مسئله، مطلب کوتاه زیر را مطالعه کنید و بعد خودتان نتیجه مقاله را به صورت آنلاین با مبدل تاریخ محاسبه نمایید.
    http://ghasedoon.blog.ir/post/35
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام.
    حتما  سر میزنم.
    التماس دعا
    سلام
    شعر زیبایی بود
    انشالله بتونیم همه برای احیاء فرهنگ فاطمیه تلاش کنیم
    یا حق
    پاسخ:
    سلام.
    بله خیلی زیباست...
    التماس دعا
  • مدیون زهرا سلام الله علیها
  • سلام بزرگوار..شما به بیت الزهرا دعوتید با یه پست متفاوت..منتظر حضورتان
    پاسخ:
    سلام.
    چشم سر میزنم.
    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی