چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

بس که آن لبخند سحر دلفریبی ساخته است
آدمی مثل من از دنیا به سیبی ساخته است
.
خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند
عشق از آدم چه موجود غریبی ساخته است

"به یاد شهید محسن حاج رضایی"


در اینستاگرام همراه شما هستم:kaniz.madar

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

راهیان نور

شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۵۳ ب.ظ

و باز هم اسفند از راه رسید ...خیلی ها در تب تاب شب عیدن ...

بلاخره سالی نو میشود جلو چشم دوست وفامیل زشته اگر خرید جدیدی برای خانه نکنیم ...

بلاخره تعطیلاتی گفتن زشته است اگر برنامه مسافرتی را ترتیب ندهیم!!

ولی من خیلی ها هم میشناسم که امسال داغدار مادری غم دیده اند...

اکثریت آنها هم عیدی سرتا سر ماتم را در پیش رو دارن ...عیدی دمادم باروضه ی مادر...

خیلی هاهم در تب تاب مهیا شدن برای رفتن به کربلای ایران هستن...

خیلی هام مثل خود من جامانده اند...

یادش به خیر پارسال همین موقع ها بود داشتم خودمو آماده میکردم برای این سفر...

چقدر خوشحال بودم ...

ولی این روزها همش جامیمونم از روضه ها...از همه چی...!!

اسم جنوب که میاد داغ دلم تازه میشه ...

ولی خودم میدونم خیلی جاها کم شهدا گذاشتم خیلی جاها دل آقاصاحب الزمان شکوندم ...

حقم نیست بیام ....

حاج محسن که دیگه هیچی ...خودت ببخشم ...!!

همش زحمتش دادم ...ولی حالا ها کارباهاش دارم حالاها باید دعام کنی حاج محسن عزیزم...

از همین جا از همه ی کسانی که امسال میرن به کربلای ایران التماس دعا دارم.

دل نوشت:

جامانده را به غیر فغان کار بار نیست ای دوست از تبار شهیدان بخوان مرا

 

"به اطلاع علاقمندان میرسانم که هئیت یادیاران در ایام نوروز اردوی سفر به جنوب رابرگزار میکند"

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگ هئیت یادیاران مراجعه کنید.

  • کنیز حضرت مادر سلام الله

نظرات  (۹)

سلام
من هم جا موندم......
التماس دعا
پاسخ:
سلام.
محتاج دعاییم..
سلام.
ممنون
معید و سربلند باشید.
یا علی
پاسخ:
سلام.
ممنون؟!
همچنین شما.
التماس دعا
سلام.
به روزیم.
لینک شدید.
یا علی مدد
پاسخ:
سلام علیکم.
متشکرم.
ممنون از اطلاع رسانی تون
پاسخ:
وظیفه هست ...
  • مرید الحسین
  • سلام
    به روزیییییییییییم
    یا زهرا
    پاسخ:
    سلام.
    موفق باشید
  • هیئت یاد یاران
  • سلام علیکم
    ممنون از اطلاع رسانی و حمایت شما
    پاسخ:
    سلام.
    متشکرم وظیفه هست.
    سلام.
    با ماجرای سقیفه به روزیم.
    یا علی مدد
    پاسخ:
    سلام.
    موفق باشید
  • خادم الحسین
  • سلام.
    با ماجرای کوچه ها به روزیم.
    یا حضرت مادر
    پاسخ:
    سلام.
    موفق باشید
    سلام وب خوبی دارید به ما هم سر بزنید
    پاسخ:
    سلام
    متشکرم.
    چشم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی