چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

بس که آن لبخند سحر دلفریبی ساخته است
آدمی مثل من از دنیا به سیبی ساخته است
.
خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند
عشق از آدم چه موجود غریبی ساخته است

"به یاد شهید محسن حاج رضایی"


در اینستاگرام همراه شما هستم:kaniz.madar

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

تبریک..

جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰ ق.ظ

 

 

با خون دلت آقا انقلابمان 35 ساله شد آقاجان ممنون که با تمام توان بعد رفتن امام خمینی (ره)انقلاب را به اینجا رساندید شمع شدین و سوختین و آب شدین، خون دل خوردین و جلوی یه دنیا وایسادین. سرباز کوچکتون تبریک می گه حالا من که سنم از سن انقلاب کمتر است با تمام شرمندگیم اما قول میدم جونم پیش کشتون باشه... تبریک به تمام اهالیه کشوری که از ظلمت نجات یافتند...

 

 

دل نوشت:حاج محسن ...دوست دارم..تو باشی ، من باشم و دیگر هیچ ... دنیا هم ارزانی خودشان !

  • کنیز حضرت مادر سلام الله

انقلاب

ولایت

نظرات  (۵)

  • خادم الحسین
  • سلام.
    این آدرس جدید وبلاگ منه.
    با دو مطلب به روزیم
    لطفا سر بزنید.
    یا علی مدد
    پاسخ:
    سلام
    چشم سر خواهم زد.
    التماس دعا
  • خادم الحسین
  • تبریک به تمام اهالیه کشوری که از ظلمت نجات یافتند...

    و دعا کنید برای کسانی که دوباره به سوی ظلمت در حال حرکت اند....
    پاسخ:
    دعا کنیم برای خودمون چون هیچ سند امضا شده ای نداریم تا ابد پا جفت این انقلاب نظام هستیم... دعا کنیم غافل نشیم حتی برای یه لحظه...
  • خادم الحسین
  • نکته بسیار دقیق و قابل توجهی بود که اشاره کردید من یه لحظه زیادی خودمو بالا گرفتم.
    من جان ناقابلی دارم....
    جسم ناقصی دارم.....
    این جملاتی بود که باید پس از شنیدن از دهان مبارک و بغض گلویش
    ((((سر به بیابان میگذاشتیمو و سینه چاک میکردیم و میمردیم)))))
    ولی بعضی ها..........................................................................
    پاسخ:
    ولی بعضی ها....هنوزم آقا را خون به دل میکنن...
  • هیئت یاد یاران
  • سلام علیکم
    ایام دهه فجر بر شما مبارک
    انشاالله همیشه در این مبارزه سهیم باشید
    پاسخ:
    سلام.
    ممنونم
    ان شالله از دعای شما خوبان.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی