چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

بس که آن لبخند سحر دلفریبی ساخته است
آدمی مثل من از دنیا به سیبی ساخته است
.
خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند
عشق از آدم چه موجود غریبی ساخته است

"به یاد شهید محسن حاج رضایی"


در اینستاگرام همراه شما هستم:kaniz.madar

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

شرح مختصری بر احوالات اینجانب ...

جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۰۹ ب.ظ

بسم الله...

نمیدانم از کی بود کجا بود؟

ولی من عاشق شدم...

عاشق همون کسی که عصرهای پنجشنبه سرش خیلی شلوغه..

حالا شاهد بر این احوال دل من هست...

شاهد این ذره ذره آب شدن من هست..

حاج محسن یه قلب مگه چقدر توان داره یهو دیدی وایستاد برای همیشه...

حاج محسن توکه خودت همه کاره بودی همه ی کاره هستی!

تو که خودت همه چیزا دیدی؟!!ندیدی؟؟

پس چــــــــــرا باهام اینجوری کردی؟؟؟

زمین خوردنم دیدن داشت؟؟

یه عمر که زمین خوردتم...یه عمر بیچاره اتم...پس چرا؟؟

حاج محسن دل شکوندن که تو مرامت نیست بخاطر همین هنوز امید دارم...

حاج محسن میبینی بغضای این دوروزه ی منا؟؟دیدی حال دیروزمو؟؟؟

آخ حاج محسن بی خبری داره بیچاره ام میکنه توکمکم کن یخورده حالم بهتر بشه...

دردم از اینه که تنهام کسی جز خودت از حال دلم خبر نداره...

خودت گفتی برو تو این مسیر کمکم میکنی.حالا بیخیالم شدی؟

آخه کی را دارم غیر از تو؟؟؟

میدونی حالم چجوریه؟؟؟؟

مثل یه بچه که تو شلوغی هیاهوی حرم امام رضا دست مامانشو ول میکنه گم میشه

ولی نگاش همش به گنبد طلاست با خودش میگه تو خونه ی امام مهربون کسی گم نمیشه

مامانش با همه ی دل نگرانیش میگه آقا بچه ام سپردم به تو خودت کمک کن...

حالم مثل اون بچه هست هیچی از آدمای اطرافشو نمیبنه...فقط هواسش به گنبد طلاست...

منم فقط هواسم به حاج محسن... فقط نگاهم امیدم به خود حاج محسن...

نگاه کن به چشم های بارونی من...کمکم کن...

والسلام.

برای کسی که خودش میداند کیست:یادم نمیرود که گفتی :{تو که هستی حس میکنم کل دنیا هم مخالفم باشن تو موافقم باشی کافی است} اگر دلت آنتن میدهد وصدایم را میشنوی
این روزها شدید موافق این حرفت هستم....

 

  • کنیز حضرت مادر سلام الله

حاج محسن

درد دل

نظرات  (۵)

اگرباور داشته باشیم که فردا روز بهتری خواهد بود...سختی امروز راآسان تر میتوانیم تحمل کنیم...
انشاالله خودحاج محسن کمکت کنه...
پاسخ:
داغونم آخه...وضعم خرابه...ولی امیدم فقط به حاج محسن....
  • خادم الحسین
  • سلام.با یک سوال به روزیم.
    سر بزنید.
    منتظریم.
    یا علی
    پاسخ:
    سلام.
    چشم.
    التماس دعا
  • علی اکبر مجنون الحسین
  • بسم رب الحسین ارواحناله لک الفدا

    امیدم را به تو بستم که از پشت هر پنجره نه!

    از داخل خانه اگاهی!!!
    من عاشق ترانه هایی شده ام که در خون خواهم نوشت...
    بی آنکه کسی آن را بخواند....
    دردی نیست عاشق را که عاشق در دردها زاده شده است وعشق ثمره ی

    لایتناهی این عاشقیست.....
    بغضها را فرو باید خورد و امواج گسسته ی بی عاطفگی را باید کنار زد!
    باید روزی هزاربار مرد تا زنده شد...
    خوب است اگر دلی پر از غم باشد!!
    می گویند در آن دل خداوند جاریست!
    نگاهی به آسمان کن!
    تک ستاره می درخشد و دل از همه باید برید!
    باید مانند مجنون تف دیده شد!
    باید بگذاری لیلی قصه خودش به سراغت بیاید....
    باید دستهایی که بوی بی مهری می دهد را با عطر یاس مادر بشویی تا
    تو نیز از میان آن باغی ها انتخاب شوی...
    حاج وسید وغیره !
    همه بهانه اند!
    خیالت وقتی به خداست!
    همه چیز ساده وآسان کنارت خواهد بود ....
    دلها را باید شست...
    سرها را باید به سنگ سخت کوفت برای بیداری مفرد انسان !
    چشمها را باید دوخت....
    همه چیز زیباست و امواج مهربانی به سراغت خواهد آمد....
    دلتان از غصه و بی مهری خالی باد....
    دست دخیلتان به پنجره فلاد امام رئوف جداناشدنی
    و راه چشمانتان در جاده ی عشق آباد بهشت کربلا ماندنی....
    التماس دعای عهد وفرج مولایمان انشاالله
    پاسخ:
    محتاج دعاییم...
    سلام
    من نماینده انقلاب نیستم
    من فرستاده خدا هم نیستم
    پس وظیفه من هدایت کردن دیگران نیست
    با "چرا اینجا هستم" بروزم
    http://haj-salar.blog.ir/post/55
    پاسخ:
    سلام
    مطالعه شد...
    ممنونم از حضورتون.
    وقتی حاج محسن ورفقاش میبرنت تو راهشون پس باید بدونی که تنها نیستی و.....
    ولی بعضی وقتا بعضی چیزا مصلحت
    خودشون میخوان.ما دیگه نباید بگیم تنهامون میذارن.اونا تو مرامشون تنها گذاشتن نیست.مگه ثابت نکردن؟
    شاید گاهی ما اونا رو فراموش کنیم ولی اونا هرگز....
    البته ما شیعه هستیم
    شیعه تنهاست
    چون (((((مادش)))) هم تنها بود ......
    پاسخ:
    ما که تا ابد مرید ومدیون حاج محسن هستیم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی