چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

بس که آن لبخند سحر دلفریبی ساخته است
آدمی مثل من از دنیا به سیبی ساخته است
.
خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند
عشق از آدم چه موجود غریبی ساخته است

"به یاد شهید محسن حاج رضایی"


در اینستاگرام همراه شما هستم:kaniz.madar

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

زیر قبه ی تو...

شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۴۴ ب.ظ

هنوزم....

به دعای زیر قبه ام ایمان دارم...

هنوزم پیرهن مشکی ارباب شال عزا برام از همه چیز مهم تره....

ارباب دعای زیرقبه ام را از خودت میخوام....

با همه ی روسیاهیم ولی ارباب من فقط تو این دنیا یه ارباب دارم...

اربابم فقط یه مادر داره...

آی ارباب خودت میدونی...خودت و مادرت..."حاج محسن و حاج عباس".....

یه وقتایی هست که فقط آدم نیاز داره به دعای دیگران....نه اینکه خدا صدات نشنوه ولی ...

خیلی لنگ یه دعایی...لنگ یه نگاه ... یه دعا یا یه نگاه از جنس نگاهایی با لبخند حاج محسن...

یه دعا از طرفای مجنون از طرف حاج عباس...میدونم گره فقط به دست خودشون باز میشه...

پس حاج محسن قسم به پهلوی شکسته مادرت....قسم به وای مادرم گفتنات...یه نگاه...بیا یبار دیگه بزرگتری کن برا من روسیاه...

حاج عباس قسم به مادری که میدونم تو مجنون زیاد میاد پیشت...قسم به اون چادر خاکیش....

  • کنیز حضرت مادر سلام الله

حاج محسن

حاج عباس

ارباب

نظرات  (۶)

دست خالیمو غرق اجابت کن
من تشنه ام اقا روزیم شهادت کن.....
اللهم الرزقنا زیارت الحسین و شهادت فی صراط الحسین
------------------------------------------------------------------------------------------------
زیبا بود
التماس دعا
پاسخ:
ان شالله روزیتان کربلا...وشهادت در راه امام حسین علیه السلام
بنده حقیرم شدیدا محتاج دعا هستم دعامون کنید.
ما در سیاست و دیانتمان یک راه رامیشناسیم.یک اصل را میشناسیم.یک نفر را میشناسیم.
((((((راه علی-ولایت فقیه-سید علی)))))))
ولله این است و جز این نیست....
پاسخ:
رهبرم!پرچم به دست توست جمع است خاطرم...با تو مهم نیست حرف حدیث ها....
  • هیئت یاد یاران
  • شکر خدا را که در پناه حسینیم ...
    پاسخ:
    خداراهزار بار شکر...
    بسم رب الزهرا

    سلام علیکم
    احسنت، دلم به دعای زیر قبه خوشه...
    بحق حضرت زهرا هرچه زودتر نصیبتون بشود

    التماس دعا
    یا زهرا
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم ان شالله نصیب همه ی دوست داران ارباب...
    محتاج دعاییم..
    سلام.
    امیدوارم به اجابت دعای زیرقبه که گفتی...
    پاسخ:
    سلام.
    انشاالله به حق ارباب...
  • علی نیک فرجام
  • آقا جان

    نـدارد دلـم

    کمتر از ذره ای امنیت

    جز خلوت روضه های شما ...



    پاسخ:
    احسنت...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی