چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

بس که آن لبخند سحر دلفریبی ساخته است
آدمی مثل من از دنیا به سیبی ساخته است
.
خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند
عشق از آدم چه موجود غریبی ساخته است

"به یاد شهید محسن حاج رضایی"


در اینستاگرام همراه شما هستم:kaniz.madar

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دلم گریه میخواهد...آن هم بلند بلند....

جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۵ ق.ظ

دلم گریه میخواهد...آن هم بلند بلند....

دلم بیخود بیجهت گرفته است...

دلم انگار بغض داره...دلم مثل شب علی اکبر آرامش نداره...دلم شور میزند...

دلم روضه میخواهد...از نوع یاد یارانی اش...

ارباب لیاقت خودم را فهمیدم...

اما...

هرکی نداند تو خوب میدانی داستان من...ستون های چوبی..آقامیرزاحسین شریف را...دلتنگ روضه ام..

غصه ام از مردمی است که دنبال آجیل شب یلدا هستن...

دنبال میوه..لباس نو...دنبال دنیا...

دل عمه جان امام زمان خون است اینا...برای تازه عروسان خود یلدایی میبرن...با طعم هدیه شیرینی..

وای بر جماعت شامی...همانهایی که پای سر نیزه ابا عبدالله هله هله کردن...

فرقی نمیبنم بین ایناها وآنها...شاید خودم هم با جماعت کوفی وشامی فرقی ندارم...الله علم...

دلم تنگه کربلاست...دلم برای نماز صبح حرم ارباب تنگ است...

برای صف های طولانی تفتیش...برای همان دورکعت نماز زیر قبه...

برای ضریح کوچک حبیب...برای زیارت پایین پای ارباب...برای پسری که پایین پای پدر هست...

...فقطعوه بسیوفهم اربا اربا...

پاورقی:حالم خوب نیست...معذرت بخاطر نوشته های جسته گریخته ام...دعام کنید

  • کنیز حضرت مادر سلام الله

گریه

نظرات  (۴)

قلمتان همیشه برا ارباب بچرخد ...
کلامتان هم همیشه گرم باد ...
عالی بود .
پاسخ:
سلام.
همچنین..
ممنونم از حضور ونظرتون.
سلام...خداقوت....مستدام باشید... التماس دعا...
پاسخ:
سلام.
ممنونم از حضور شما.
محتاج دعای شماییم.
موفق باشید.
  • محمدصادق ملکی
  • سلام
    شبیه اینجور چیز ها زمینه سازی برای ظهور اقا امام زمان رو خراب میکنه
    ولی قیاستون خیلی تند بودا، این نظره منه فقط، شاید هم درست باشه

    http://vahabishenasi.mihanblog.com

    پاسخ:
    سلام.
    ممنونم از حضورتون آقای ملکی.
    انتقاد سازنده ای بود شاید من اونموقع که مینویشتم این مطلب حال خوبی نداشتم.
    سلام وب قشنگی دارید
    و همچنین دل نوشته های بسیار زیبا
    انشا الله که همه ی زندگیمان خرج نوکری حضرت مادر و فرزندانش شود و ....
    و اگر قرار است دستمزدی بگیریم (شهادت) را بگیریم.
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام.
    ممنونم از حسن نظرتون وهم چنین حضورتون.
    ان شالله روزی همه ی ما شهادت باشد.
    محتاج دعای شماییم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی