چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

به عشق چادر خاکی مادر پهلو شکسته ام ....

چــــادر خاکی

بس که آن لبخند سحر دلفریبی ساخته است
آدمی مثل من از دنیا به سیبی ساخته است
.
خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند
عشق از آدم چه موجود غریبی ساخته است

"به یاد شهید محسن حاج رضایی"


در اینستاگرام همراه شما هستم:kaniz.madar

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

اربیعن . . .

سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۶ ق.ظ

کـــم کــــم مســـافـــران راهــی مــی شـــوند ، مــــن می مـــــانم و حســــرت یـــک زیــــارت اربعـیـنـت...

  • کنیز حضرت مادر سلام الله

اربیعن

نظرات  (۳)

و باز من
که دلم را میدهم وعده
سال بعد
هم خدا بزرگ است ...

پاسخ:
اللهم الرزقنا . . .
  • هیئت یاد یاران
  • صرفاَ جهت اطلاع ...
    پاسخ:
    بله چشم . .
  • حاج سالار
  • سلام
    بروزم وقت کردی یه سر بزن
    اینم یه هدیه برای شما :
    حضرت زهرا سلام الله علیها :
    ان السعید، کل السعید، حق السعید من أحب علیا فی حیاته و بعد موته؛

    همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دوران زندگی و پس از مرگش دوست داشته باشد.

    (مجمع‌ الزوائد علامه‌ هیثمى‌ ، ج‌ 9 ، ص‌ 132)

    پاسخ:
    سلام.
    چشم. ممنونم بابت هدیه تون...
    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی